Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Sert
Super bruger
Oprettet: 20-Maj-2007
Status: Offline
Point: 293
|
Emne: Philips Prestigo SRU8015 Sendt: 10-November-2008 kl. 21:31 |
Hey. Er der nogen der har erfaring med denne, lever den op til behovet?? Er den lige så god som logitech's remotes? Hvordan er kavliteten på den?
Sert
|
 |
david79
Bruger
Oprettet: 26-September-2008
Sted: mn, USA
Point: 173
|
Sendt: 11-November-2008 kl. 09:29 |
Vi har en men er lidt træt af den.
Alt i alt er det en god remote, men dens "more" menu til de funktioner som der ikke er knapper til er lidt besværlig. Og der er mange ting som der ikke er knapper til.
Derudover er den ring som sidder rundt om pile tasterne for høj, hvilket gør at man ofte kommer til at dreje kontrollen over på et andet apparat, hvis man styre DVD menuer.
Det store tab er, at den ikke kan tilsluttes en computer, så der er ikke mulighed for senere opgraderinger af koder.
|
 |
mjohansen
Super bruger
Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Point: 349
|
Sendt: 11-November-2008 kl. 09:40 |
david79 skrev:
Vi har en men er lidt træt af den.
Alt i alt er det en god remote, men dens "more" menu til de funktioner som der ikke er knapper til er lidt besværlig. Og der er mange ting som der ikke er knapper til.
Derudover er den ring som sidder rundt om pile tasterne for høj, hvilket gør at man ofte kommer til at dreje kontrollen over på et andet apparat, hvis man styre DVD menuer.
Det store tab er, at den ikke kan tilsluttes en computer, så der er ikke mulighed for senere opgraderinger af koder.
|
Det er sådan cirka også min erfaring med den. Har bestemt mig for at sende den retur, og så prøve en Logitech Harmony One.
Redigeret af mjohansen - 11-November-2008 kl. 09:40
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
 |
Sert
Super bruger
|
Sendt: 11-November-2008 kl. 12:08 |
david79 skrev:
Vi har en men er lidt træt af den. Det store tab er, at den ikke kan tilsluttes en computer, så der er ikke mulighed for senere opgraderinger af koder.
|
Det var faktisk også det jeg var lidt bange for...  Det er bare ski.. ærgeligt, da den er så meget pænere end en logitech, men der er desvære nok ikke nogen vej uden om.
|
 |
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 11:22 |
Virkelig lækker fjernbetjening, men den kunne ikke lære LOgitech z5500 kommandoerne at kende. Ved manuel kunne den godt, men ikke så alle virkede - kun volumen op  Desuden havde den ikke en knap til tekst-tv - nok derfor jeg besluttede at det kunne gøres bedre. Til dens forsvar vil jeg lige påpege. at det tog 15 sekunder for at den havde lært alle kommandoer til mit (nu på de evige skrotmarker) Prosonic tv.
|
 |
Shearer
Bruger
Oprettet: 20-April-2008
Sted: Denmark
Point: 70
|
Sendt: 13-December-2008 kl. 11:33 |
Har også sådan en. har haft den i 1 dag og er allerede træt af den,
Den mangler virkelig at kunne sættes til en computer, så man kan opdatere osv. derfra. Den har en fed nok favorit funktion, hvor man kan tilføje tv kanaler med logo. Lige bortset fra danske kanaler.
Også manger den altså lidt flere knapper. vil stadig anbefale en logitech.
|
 |
henrik-t
Guld medlem
Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1553
|
Sendt: 13-December-2008 kl. 15:30 |
Der er da tv 2 charly og dr logoet... hehe
sys osse det hjul er for højt , men ellers sys jeg det er dejligt at kun ha den også fjb til ps3 liggende...
Redigeret af henrik-t - 13-December-2008 kl. 15:30
|
+100HD Film
|
 |
Sert
Super bruger
|
Sendt: 14-December-2008 kl. 20:06 |