|
Philips series 7 vs. Samsung series 6 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hype ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-August-2013 kl. 08:07 |
Jeg skal have nyt TV og jeg er blevet lidt i tvivl omkring hvad jeg skal vælge.
Jeg har omkring 7500 kr. at gøre godt med, og har fundet frem til at det skal være LED og ikke plasma. Efter en masse kiggen frem og tilbage har jeg fundet disse to kandidater Philips 46PFL7007T http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/1042952/Philips-46PFL7007T.html Samsung UE55F6170 http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-ue55f6170-55-339148p.html Jeg har læst at Philips generelt ikke skulle være særlig godt, men er det også gældende for netop dette TV? Jeg hælder nok mest til det Samsung jeg har fundet (mest pga. størrelsen). Hvad siger de kyndige TV eksperter? ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19680 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Philips ville jeg ikke røre med en ildtang. En af mine kolleger har et dyrt Philips tv der er et år gammelt om som genstarter periodisk. Samsung er gode til at reklamere for sig selv, men holdbarheden af deres tv er ikke noget at råbe hurra for, til gegæld er de gode til at komme med fejlrettelser til softwaren i deres tv - i hvert fald i starten.
Klaus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
En irriterende ting er at når der Downloades og installeres en FW update, så går billedet tilbage til fabriksindstilling.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
Jeg havde philips 8 serien. Og den røg retur og blev byttet med et samsung. Det var som om når der var store ting der bevægede sig hurtigt over skærmen blev de gennemsigtige på philipsen. Og det var kalibreret. Kan kun anbefale samsung.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |