recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips SLA5520
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips SLA5520

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wolfman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-September-2004
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips SLA5520
    Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 21:40

Har netop købt Philips SLA 5520. Jeg kan ikke få den til at finde mit netværk. Har trådløst netværk, hvor det ikke har været problemer med at komme "på", hverken med bærbar eller PDA.

SLA5520 finder godt nok et netværk, men ikke med det navn jeg kender. Det viser en række tal efterfuldt af ENCRYPTED i parantes. Nedenunder viser den OTHER (ADVANCED). Hvis jeg vælger tallene får jeg mulighed for at taste min kode til netværket, men efter reset melder den NETWORK ERROR - CHECK CONFIG. Herefter kører det hele lidt i ring.

Nogen ideér? Mit netværksnavn har et Æ i navnet - bare et langskud, men måske Philipsen ikke kan lige Æ - bogstavet er ikke at finde på tastaturet.

Har installeret medfølgende software på stationær PC, som er tilsluttet netværket (via kabel). Musikken som jeg gerne vil kunne fange ligger indtil videre på en ekstern HD på den stationære.

Mikael

 

Til top
kfkv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-August-2006
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 22:50

Jeg ville helt klart eliminere "Æ"'et.

Prøv at se, om du i øvrigt ikke kan finde svar på www.streamiumcafe.com

Jeg kan varmt anbefale TwonkyVision som server, frem for Philips Media Manager.

 

------

Mvh Kasper

Til top
wolfman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-September-2004
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 08:09

Tusind tak - det hjalp at fjerne Æ'et - det havde jeg nok lidt på fornemmelsen. Har installeret TwonkyVision i stedet for Philips Media Manager. Det er jo noget helt andet. Philips Media Manager er totalt tung at arbejde med og ikke særligt fiks. TwonkyVision - ja, det virker bare.

Mikael

 

Til top
kfkv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-August-2006
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 14:10

Ja, TwonkyVision er suveræn.

Og bemærk endvidere, at den også kan installeres direkte på visse eksterne/netværks harddiske, så du kan streame uden at pc'en nødvendigvis skal være tændt.



Redigeret af kfkv - 04-Oktober-2006 kl. 14:13
------

Mvh Kasper

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu