|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
![]() |
Hvad synes i om denne SRM7500 efter der er gået endnu et pår måneder?
Jeg er selv på jagt efter en RF remote til min VMC og synes den ser intressant ud. |
|
Rygning ødelægger dit syn.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Jeg er stadig lige godt tilfreds... har dog set på om deres nyere model, den med farvedisplay kunne være endnu bedre, dog har den model ikke MCE support. som srm7500 har.. |
|
![]() |
|
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
![]() |
Tak for svaret.
Er det muligt at slukke for displayet når man ikke bruger musikbrowseren, så der ikke vises "TV mode" og "PC mode" med de mindre pæne ikoner? |
|
![]() ![]() |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
ja og nej,.. display aktiveres når knapper trykkes.. så når man kører TUNER så viser et TUNER billed.. og når man er i MUSIC mode, vises listen i X sekunder og slukker når man ikke bruger det, den bliver der indtil andet MODE vælges, men display slukker automatisk, og der kan man vælge SHORT,MEDIUM, LONG i timeout
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, så det vil sige hvis jeg f.eks. bladre rundt i MyMovies vil displayet forblive tændt og vise "PC Mode" så længe jeg tykker på pileknapperne?
Er der forresten lys i displayet og kan det slås fra? Er der lys i knapperne? Er nogle af knapperne, de 7 knapper under Vista-knappen, bland andet play knappen, lavet af gummi? (der ser sådan ud på billedet, og resten af plastik) Undskyld de 100 spørgsmål til professoren, men det er meget svært at finde reviews af denne remote på nettet, og helt billig er den jo ikke. Tak igen. |
|
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
hoho.. jeg har da en mini anmeldelse på min blog.. så min signatur :-) men, knapper er ikke sådan gummi agtige mere, rå plastic.. men ok mener jeg.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |