recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips TV mangler TV2 Play. Hvilken TV boks?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips TV mangler TV2 Play. Hvilken TV boks?

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
kennyboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennyboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips TV mangler TV2 Play. Hvilken TV boks?
    Sendt: 24-Maj-2022 kl. 23:09
Mine forældre har et Philips TV, men nu virker TV2 Play app'en jo ikke mere.
Så jeg vil foreslå dem en Android TV boks.
Har kigget på Xiaomi Mi box s, og den er fin til deres behov.
Men hvor lang tid bliver sådan en opdateret?
Vil TV2 Play stadig virke på den om f.eks. 5 år?

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2022 kl. 00:07
Stik dem en appleTV 4
Den bliver de gladest for i længden……


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kennyboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennyboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2022 kl. 00:15
Det er også et spørgsmål om penge.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2022 kl. 06:14
Oprindeligt skrevet af kennyboy kennyboy skrev:

Det er også et spørgsmål om penge.

Der er størst chance for at app også virker om 5 år på appletv

Det er ikke sikkert de billige bokse følger med.    

Så ender appletv måske med at være billigst. 
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2022 kl. 06:50
Vores ATV4 er 6-7år gammel, og bliver stadigvæk opdateret både tvOS og apps, og har apps til de fleste streaming tjenester.
Hvis du køber en eller anden android box, så risikere du at den ikke bliver opdateret og apps ikke findes, eller pludselig stopper med at virke efter et stykke tid, og så skal du ud og købe en ny android box, så på den lange bane, så tror jeg faktisk at en ATV vil være billigst.
Mvh Jesper
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2022 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af kennyboy kennyboy skrev:

Mine forældre har et Philips TV, men nu virker TV2 Play app'en jo ikke mere.

Hej.

Hvorfor virker TV2 Play ikke længere? 
Er der sket nogle ændringer?

Har du prøvet at geninstallere TV2 Play App?

Hvis du oplyser type nummeret på Philips TV'et, kan andre måske bekræfte om TV2 Play stadig virker hos dem.

Hilsen Carsten.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2022 kl. 08:52
Oprindeligt skrevet af kennyboy kennyboy skrev:

Det er også et spørgsmål om penge.


Selvfølgelig, men det er træls at købe den billige, for at finde ud af at den ikke er lige så let at finder rundt i som den der koster en smule mere. Samt senere finde ud af at den billige ikke bliver opdateret længere og eller at app ikke virker længere på grund af manglende opdateringer.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2022 kl. 09:08
Det er sq da komplet overkill at gå ud og give feks 12-1400 kr for en streaming device som feks ATV for at kunne se Tv2 play

En ChromeCast med GTV til ca 5-600 kan da snildt klare den opgave
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2022 kl. 11:07
kunne være at der kom flere ønsker til streaming de kommende år.

Her bliver ældre TV sjældent opdateret,   en god boks ala apple følger godt med
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2022 kl. 12:09
Chromecast med Google TV kører stadig Android 10 selvom Android 13 til TV er tæt på at være klar.

Nu har jeg slettet alle mine spil på Chromecast, men den klager stadig over manglende plads. Der er simpelthen ikke plads til at en potentiel opdatering kunne komme igennem selvom man begynder at slette til højre og venstre.

Det startede lovende med Chromecast og Google TV, men desværre viser besparelsen sig med tid og merprisen op til Apple TV 4K ville jeg personligt ikke tøve med at betale. Jeg tror ligeledes, at Apple TV 4K ender med at blive billigere i længden. Den kan sikkert også findes brugt.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2022 kl. 14:45
Vi har både en Apple TV boks, og omtalte Xiaomi Mi boks. I sammenligning er Mi en skodboks!
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2022 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Det er sq da komplet overkill at gå ud og give feks 12-1400 kr for en streaming device som feks ATV for at kunne se Tv2 play

En ChromeCast med GTV til ca 5-600 kan da snildt klare den opgave


Enig den er oplagt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu