|
Philips TV mangler TV2 Play. Hvilken TV boks? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
jensoest ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 214 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har både en Apple TV 4K og en Chromecast med Google TV. Trods merprisen ville jeg også vælge en Apple TV 4K. Chromecast med Google TV er laggy i menuerne, og som nævnt ovenfor mangler den lagerplads, og dens styresystem Android TV opdateres ikke.
Og så må jeg sige, at jeg rent faktisk foretrækker Apple’s simple brugerflade, der blot viser ikoner for de forskellige streamingtjenester. Google’s hovedmenu dækkes for det meste af reklamer og rekommanderet indhold, som jeg alligevel aldrig gør brug af. |
||
![]() |
||
mrdoc22 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2018 Status: Offline Point: 106 |
|
Valgte også en Apple TV 4K boks og har ikke fortrudt
|
||
![]() |
||
kennyboy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
|
Tak for alle input
Alle Philips TV mister TV2 Play app'en. Ja, der er lidt at tænke over. Min mor er 79, og min far 82. Ikke fordi de er gammeldags, men pengene sidder ikke løst😁, så det er ikke nemt at få dem til at "spendere" 13-1400,- på sådan en boks, når det virkede "gratis" for et par uger siden. Jeg må se hvad jeg kan få dem til😊
|
||
![]() |
||
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
|
Apple TV har lige været solgt til 999,-
|
||
![]() |
||
Erik K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 300 |
|
I tager helt fejl - hvis en streamingboks ikke koster mindst tre gange prisen på en CC med GTV og har et anbidt æble på, så duer den ikke 😎 - heller ikke til brugere, der ikke kunne drømme om at installere spil på den 😉 Vi ved det jo ikke, men mon trådstarters forældre har brug for så meget lagringsplads? For at se TV2 - absolut nej.
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4676 |
|
Spil eller ej, Chromecast har efter få års brug ikke engang nok lagerplads til at udføre systemopdateringer. Det hober sig hurtigt op i de få GB hukommelse. Husk på, at en stor del af lagerpladsen allerede er optaget af systemfiler.
Fejlkøb ender som regel med at blive dyre for så skal man ud og købe igen.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4676 |
|
Det er "kun" Philips Smart TV. Det kan virke lidt forvirrende, men det omfatter altså ikke Philips Android TV. Philips har solgt Android TV i del år efterhånden. Branchen bruger generelt begrebet "Smart TV" om alle de platforme i TV-skærme, der ikke er Android TV / Google TV.
|
||
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
|
Jeg har både Apple TV4k, Android TV i mit Philips OledTV og denne Nokia Android TV boks jeg bruger i mit soveværelse.
Nokia boksen fungerer super godt, hurtigere og bedre end Xiami boksen du har kig på. Hukommelsen kan udvides med en USB nøgle i modsætning til Chromecast. Og den har markedets bedste fjernbetjening. Hvis ikke du eller dine forældre absolut skal have AppleTV, men gerne noget mere økonomisk - så anbefaler jeg Nokia boksen. Den kan mere end rigeligt dække dine forældres behov. |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19680 |
|
Det er fandenme ringe kommunikeret ud af tv2!
Fedt nok, et Android baseret tv er ikke smart…… Mon forbrugerne forstår at et Smart tv ikke er et smart tv, hvis det kører et specifikt styresystem, men alligevel fungerer på samme vis som et smart tv. Hvor smart (eller noget)! Man kan få biler med automatgear, hvor gearet kan være lavet på forskellige måder. De fleste forbrugere er ligeglad med hvilken måde automatgearet er bygget på, de køber automatgear. Men biler med eksempelvis CVT automatgear kan ikke betegnes som biler med automatgear, men derimod biler med CVT gear - hvis man skal følge tv branchens begreber! Klaus
|
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1424 |
|
Det er jo fars dag 5. juni, og han ville sikkert blive lykkelig for et ATV
![]() |
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Og han vil sikkert blive lige så lykkelig for en anden device som kan streame Tv2 Play
|
||
![]() |
||
|
Måske i situationen, men hvad så om nogle år, hvor den også begynder at give problemer eller helt skal udskiftes?
Engang havde de fleste danskere en VHS-afspiller og senere en DVD-afspiller og de kostede da nemt 1000 kroner, med eller uden inflation. Siden hvornår er det blevet dyrt for en afspiller, man sikkert kommer til at bruge dagligt?
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |