recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips tv = meget for pengene ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips tv = meget for pengene ?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips tv = meget for pengene ?
    Sendt: 08-April-2014 kl. 14:56
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/32PFL4208T/philips-32-smart-led-tv-32pfl4208t

Skal ha  købt det til børneværelse . 
Jeg har tidligere haft mit bøvl med philips kundeservice ,men det her er da billigt ;)
pyt med full hd delen ... Men udover at den har de tunere der skal bruges så syntes jeg også netflix  , youtube , spotify apps i smart tv delen trækker, 

Er der nogen der har erfaringer med den her model ? 

Mvh michael
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 15:06
Philips kundeservice sucks.
Philips software sucks.
Philips softwarestabilitet sucks.
Philips hardware er middelmådig.
Phillips billedkvalitet er forbedret (fra ringe til knapt så ringe)

Billigt - ja.
Ville jeg købe det - neeeej.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 15:21
Ja ja...  du har ret i nogle af tingene .. men skal vi ikke håbe på det ikke går i stykker ? og at de er blevet  bare lidt bedre ? og at min datter der fylder 6 år ikke er så hysterisk med teknik som sin far ;) ( endnu )

mvh michael
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 15:32
Men glem alt om det med "smart tv", det ubrugeligt... Men til børneværelset... Billigst = bedst, ungerne er skide ligeglad...

Vi står i samme situation, vi vil gerne have et til vores datter, men hun er kun 2, og enten skal vi ha boks til, hvilket ikke rigtig dur, eller så skal vi ha et med s2 tuner, de koster fra 3500 og opefter... Det giver jeg altså ikke for et børnetv :P
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 15:33
Tja til den pris kan man vel ikke gå helt galt i byen. Sindsygt, at man kan få 32" til så lav en pris i dag
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 15:39
Har du læst kundeanmeldelserne hos Elgigenten? Det lyder ikke godt. Smart-tv virker til at være ringe.

Så hellere dette her til 2999,-

Det har jeg set i brug, og det har et godt billede.

Venlig hilsen
KB
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 15:41
Ja det er utroligt hvad man kan få for 2500 kr.. 
Vi bruger meget spotify  så det er en fed ting . Mon der er eller snart kommer en app til smart tv fra dr ?
iøvrigt kan man også styre tv og smart tv via tablet og tlf osv. optage ..  osv,,, tilslutte skype kamera .
( så kan jeg fremover råbe fra stuen  IKKE MERE TV ... og senere slukke via tlf   Wink
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 15:44
Det Panasonic, jeg nævnte før kan fås til 1898,- her:

Venlig hilsen
KB
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 16:26
Er i tvivl om den egentlig kan bruges til spotify  ? er der nogen som ved hvor man kan se en oversigt over apps til philips smart tv  ?  ( den har deezer musik app )

mvh michael  
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 17:50
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Ja ja...  du har ret i nogle af tingene .. men skal vi ikke håbe på det ikke går i stykker ? og at de er blevet  bare lidt bedre ? og at min datter der fylder 6 år ikke er så hysterisk med teknik som sin far ;) ( endnu )

mvh michael

Netop fordi hun er så lille skal hun da have noget, der bare fungerer - og det kan man ikke sige, at SmartTV-delen i et 2013 Philips tv gør.

Her er et eksempel på, hvor pinefuldt et 2013 Philips er at betjene (og dette er endda deres "premium" SmartTV platform som skulle være bedre end den, der måtte være i modellerne under 6000-serien):
https://www.youtube.com/watch?v=sDP0PLAUKiY

Se helt bort fra SmartTV-delen når du køber tv og køb en Apple TV 3 til at håndtere den side af sagen - i hvert fald hvis du er helt nede i "bunden" af markedet hvad angår pris og størrelse.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 18:05
Vi gav 7000 for tv'et til knægtens værelse, han er 4 år. Han har egen pc hvor hvor han styrer XBMC, Netflix via Windows 8, Youtube uden problemer.

Det på pigernes gav vi 6500 for, de har også pc til det samme de er 5 og 8 år.

Så stop med at være forskrækket ved have en "ekstra" boks.

65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 19:11
ja der er nok noget om snakken ,, har liget set youtube  klippet . Pyha.
Vi har xbmc via htpc i stuen så bliver nok vanvittig over ventetiden Angry

Mvh michael
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu