|
Philips tv pus 7909 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der har skam været skrevet her på forummet og andre steder, at Philips navnet er overtaget af en asiatisk producent,TP Vision som så sætter det navn, og sikkert også andre navne på deres produkter. Ganske som en anden asiatisk producent TCL også sælger under andre navne som f.eks Thomson. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
|
Syntes nu også at det er nævnt et par gange det der med Philips. I denne tråd er jeg forholdsvis klar i spyttet:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=139131&KW=Philips+TPV&title=phillips-55pus8809 Klaus |
||
![]() |
||
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
|
Klaus, hvad skyldes dit sædvanlige vendetta mod Philips egentlig? Hvor store er dine erfaringer - og hvori består de rent praktisk? |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
|
Vendetta?
Personlige erfaringer fra flere forskellige tv i min omgangskreds gennem de sidste mange år. Erfaringer fra forskellige forums, hvor der tales om blandt andet Philips tv. Sidst har to kolleger uafhængigt af hinanden købt forholdsvis dyre Philips tv, der kommer tit sjove historier fra dem om lettere "buggy" software. Klaus |
||
![]() |
||
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
|
Vendetta? Ja, jeg synes ofte du spiller Philips-er-noget-lort-kortet - og synes det er interessant hvad du bygger det på.
Jeg ville nok tillægge dine generalisering højere værdi, hvis du fortalte at du arbejdede et sted hvor man dagligt tog imod reklamationer af forskellige fjernsyns-mærker. |
||
![]() |
||
|
Oplevelser fra den virkelige verden......
Heldigvis ikke, men et sådan sted ville i høj grad også afhænge af, hvilke mærker man sælger og hvor mange eksemplarer af hvad. For eksempel er det ikke mange steder der sælger B&O og Philips i samme butik. Ikke desto mindre har jeg persnlige erfaringer med både B&O og Philips tv af både nyere og ældre årgange. Klaus (hvis to tidligere tv var Philips) |
||
![]() |
||
|
Dét er jeg selvfølgelig med på. Hvis vi lige ser bort fra B&O, så ville det være interessant med statistik/tal fra Elgigantens reklamations-afdeling. |
||
![]() |
||
|
Det ville det, de tal kommer næppe frem.
Men de fortæller ikke hvor mange der har problemer med software og hvor mange reklamationer der klares direkte af producentens egne supportafdelinger. Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |