|
philips tv slukker billedet af sig selv |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
thomasfrost
Junior bruger Oprettet: 27-Marts-2017 Sted: fyn Status: Offline Point: 33 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-April-2017 kl. 18:50 |
Hej 😊 jeg har desværre det problem med mit Philips tv fra 2012, at nogle gange så bliver skærmen sort, men lyden fortsætter. mit setup er således. yousee tv boks > harmandkardon bds system > tv. forbundet via HDMI. samt et optisk kabel fra anlæg til Tv. det betyder at når skærmen pludselig går i sort, så kan jeg stadig hører lyden igennem højtalerne. jeg har været i kontakt med Philips der ikke kendte til problemet, og hans forslag var at prøve med et andet hdmi stik-hvilket jeg naturligvis har gjort før jeg ringede til dem i forvejen. er der nogle der kan nikke genkende til omtalte problem ? Ikke nødvendigvis med Philips men også andre brands, og evt en løsning på problemet? jeg er klar over at det er et gammelt tv, men det burde vel ikke være problemet? mvh Thomas
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvornår er det opstået?
Klaus |
|
thomasfrost
Funktioner
Tak(0)
|
Første gang, for et pr år siden. og så lidt i perioder. Fx heftigt i en uge 14 dage, og så intet i 3mdr og så fremdeles. men vi er lige flyttet, hvor det hele har været frakoblet i knap 3 uger, og efter jeg har sat det til igen, så er det vel 3-4 gange hver dag, når vi ser tv 😒
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når skærmen går i sort, er der heller ikke billede på, hvis du går ind i tv's menu? Eller skruer op og ned for lyden?
|
|
kasper bille
Junior bruger Oprettet: 24-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har været med til at sælge mange philips fjernsyn, og når den gør sådan der så plejer det at være strømforsyningnen i fjernsynet den er gal med... Mit eget gjorde det også, og fiks skiftet strømforsyningen en del gange på garanti.
|
|
thomasfrost
Funktioner
Tak(0)
|
Per> jeg kan sagtens skrue op og ned for volumen da det et styret eksternt. men jeg skal tænde tv'et igen, for at få billede på skærmen igen, det kommer ikke af sig selv efter en hvis tid. kasper > ved du om det også er et kendt problem på nye Philips tv, hvis jeg skal ud og ha mig et nyt ?😊
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor i alverden købe det fabrikat, når der er andre der er bedre. Panasonic, LG, Sony. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
thomasfrost
Funktioner
Tak(0)
|
Radiomanden >> Bortset fra lige det omhandlende problem, så syntes jeg- helt oprigtig talt at mit philips hd tv er vanvittigt skarpt sammenlignet med min svigerfars 4k Samsung. Og så synes jeg også at ambilight er en fed feature- men sådan er vi jo forskellige :) |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ganske sikkert vandvittigt skarpt. Det har måske noget med det
meget blå billede det viser og en generel noget skæv indstilling af
billede.
Dette billede er også betydeligt mere skarpt end dette Ikke desto mindre er det første billede voldsomt fejljusteret. Philips TV har i en lang årrække haft masser af svagheder. Billedet har være middelmådigt, softwaren elendig og elektronikken fejlbehæftet. Men der har været ambilight som har fanget mange, jeg er nok bare kedelig, jeg foretrækker bare en større skærm i stedet. Klaus |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, kan man ikke sælge på kvalitet, så må man sælge på Bling og glimmer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
kasper bille
Junior bruger Oprettet: 24-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
Aner det ikke, men det forestiller jeg mig lidt, fordi jeg læste noget om at philips ville til at oppe sig i forhold til at bygge kvalitet igen. Det læste jeg jo som at de godt vidste det var lidt noget skidt de lavede... Jeg havde nok valgt noget andet end philips i dag.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er Philips? Et klistermærke på en kineserproduceret skærm
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |