|
Philips TV tænder når recorder tænder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tobiboy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 22:48 |
Hejsa
Jeg har et Philips TV (kan ikke finde ud af hvilken model, men umiddelbart et HD LCD TV). Jeg har også en Samsung HD recorder. Begge i mit soveværelse. På et tidspunkt, har jeg syntes det var smart hvis jeg bare kunne bruge fjernbetjeningen fra Samsungen. Det synes jeg ikke mere. Da jeg har for vane at falde i søvn til mit tv (som slukker ved indslumringstimer), men så er recorderen jo stadig tændt. Så for strømbesparingens skyld er der tænd/sluk ur på den. Problemet er at hver gang recorderen tænder kl 20:00. så tænder fjernsynet også! Jeg tror det skyldes at de har været kodet sammen via fjernbetjeningen. og jeg kan ikke ændre det. nogen der har en ide til det?
|
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at kig i menuerne omkring HDMI Control eller HDMI CEC og slå det fra.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |