recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips TV56-9954H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips TV56-9954H

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pogon Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Oktober-2009
Sted: Poland
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips TV56-9954H
    Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 11:42

Lad mig slå helt fast: Jeg er TOTAL blank hvad angår TV, teknik, HD, LSD, Plasma osv.!

Derfor håber jeg på lidt hjælp herinde fra.

Jeg har "forelsket" mig i Philips TV56-9954H. Det er flot synes jeg og vil passe perfekt til min stue.

Jeg har set det i MediaMarkt i Schwedt (Tyskland). Det koster 3.995,- Euro.

Nu vil jeg sikre mig at det det holder hele vejen:

1. Jeg bor i Szczecin (Polen) - kan det give problemer kvalitetsmæssigt på de polske kanaler?
2. Jeg tager Viasat og Canalplus via Satellit - er det et problem i forhold til TV vs. kvalitet?
3. Philips skriver det er kanon til Kino - men er det også godt at se fodbold og News på?
4. Vi skal ha` sådan noget "smart" glas op på væggen (si`r Lillemor) - så nu skal jeg finde ud af hvor stort "hullet" skal være i det glas. Please help.
5. Hvilket vægbeslag vil I anbefale?
6. Er prisen på 3.995,- Euro ok i forhold til hvad TV`et koster i Danmark?
7. Jeg vil helst undgå at der kommer venlige alternative forslag til "mit" TV, da det blot vil gøre mig endnu mere hjælpeløs - men hvis dette TV er
et helt Gak-Gak køb, er jeg dog parat til at lytte :)

Håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig på vej - vil gøre mig glad :)

VH.

Claus.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu