|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
c_kjep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() Sendt: 21-April-2009 kl. 15:22 |
Lige pt har jeg et philips 42" pfl3312/10. På trods af at philips bliver sablet ned herinde, synes jeg det viser et skide godt billede. men spørgsmålet er om hvad der vil blive bedre fra mit philips, til mit kommende pana v10. ved godt det ikke er et spørgsmål som man kan få et konkret svar på, da v10éren ikke er kommet ud endnu. Men hvis i kunne prøve at sige hvad fordelene er ved panasonic i forhold til mit lcd philips. På forhånd tak! mvh casper |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
det er lidt svært da dit nuværende philips er i den helt billige ende.
Det der vil blive bedre er klart billede kvaliteten. Betjening, menuer, brugervenlighed er nok et step tilbage. Dog er jeg ret usikkert på den Philips model du har, ved ikke helt hvordan den er i forhold til de bedre modeller. |
|
![]() |
|
c_kjep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
okay så når jeg ser blueray, spiller ps3 vil der være en tydelig forskel på billedekvaliteten?
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Philips har tendens til at pumpe farverne,samt generere kunstig skarphed. Umiddelbart falder det positivt i øjnene, men reelt er det langt fra en såkaldt korrekt billedgengivelse. Derfor skulle det ike undre,hvis du i starten synes,at dit Pana ser lidt fladt og kedelig ud - men bare vent ! !Pana´en er bedre i samtlige enkeltdicipliner,som har noget med billedgengivelse,at gøre.Og der hvor det vil være mest synlig er sortgengivelse,shadowdetails,betragtningsvinkel og hurtige bevægelser.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12478 |
![]() |
Der vil være tydelig forskel i billedkvaliteten på alt. Især fordi vi sammenligner med Philips, som gør en dyd ud af at lave ukorrekt, og dermed dårlig, billedkvalitet. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Hvis du er meget tilfreds med en philips 42" pfl3312/10, så bliver det en anden verden du kommer ind i. For lige når du får en panasonic, vil du sikkert synes din philips var bedre. De har et vidt forskellige billed.
en panasonic viser et meget mere korrekt billede, og det skal man alså vende sig til. Men du har noget og glæde dig til, når tilvænning er overstået. |
|
![]() |
|
![]() |
okay det vil jeg så gøre, glæder mig helt vildt til den v10 står her hjemme! hvad med afstanden fra tvét. hvad er minimum afstand fra et 50"?
|
|
![]() |
|
truehorses ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull &id=1184685511 Se denne lille opstilling.....den kan man taste størrelse eller afstand ind.... og opløsning
|
|
truehorses
LG50PS7000 |
|
![]() |
|
![]() |
super tak!
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Lidt individuelt, - personligt synes jeg ca 3m. |
|
![]() |
|
![]() |
okay 3.m mener du så 576, 720p eller 1080p?
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Spawn lagde dette link herind på et tidspunkt http://www.displaywars.com/ , den har jeg haft meget glæde af MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |