|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
c_kjep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
hold da op ja, der er godt nok noget forskel på et 42 og et 50". Glæder mig så meget!
![]() |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Ja der er nemlig meget stor forskel , sidder selv med et 42" og prøver at skifte imellem et 46"- 50" MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
c_kjep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
det skal bare være 50" hehe.
![]() |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
nu når har bestemt dig for 50 tommer, hvorfor så ikke et pioneer. Tror desværre ikke en v10 kommer op på det niveau. Prisen er nogenlunde det samme . Men tænke har du måske haft.
Redigeret af xcardman - 21-April-2009 kl. 19:38 |
|
![]() |
|
![]() |
det må du slet ikke sige, jeg har virkelig tænkt og tænkt og tænkt, og jeg er stadig i tvivl om det skal være et pioneer. er det billede virkelig så godt?
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Har selv et pio og set en g10, på den baggrund tror jeg ikke en v10 vil slå en 5090H. Men en v10 bliver helt sikkert rigtig god.
Redigeret af xcardman - 21-April-2009 kl. 19:43 |
|
![]() |
|
![]() |
hmm, det er bare så svært, er der slet ikke nogen fordele ved et v10?
|
|
![]() |
|
![]() |
den har de nye tuner og sikkert noget bedre dlan. Jeg er ikke ude på bestemme hvilken skærm du skal vælge. Det er bare mine erfaringer med g10 og min pio 5090H. Jeg har jo heller ikke set en v10. men ud fra spec er der jo ikke mange ændringer i forhold til en g10. Redigeret af xcardman - 21-April-2009 kl. 19:50 |
|
![]() |
|
![]() |
det er sku svært at bestemme sig.
|
|
![]() |
|
![]() |
nej nej det ved jeg godt, har bare virkelig overvejet et pioneer. men kan simpelthen ikke finde ud af det.
![]() |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Pioneer er noget dyrere,og leveres uden højtalere, - men uden tvivl lige lidt bedre hele vejen rundt. Den nylancerede Pana får en rigtig god og ekstrem grundig test på AreaDVD.de. Hvis du orker Tysk, er du nok ca færdig med testen når V10 er på markedet Som noget nyt er AreaDvd.de begyndt at afslutte testen med små sammenligninger.Her er hvad de bla skriver om Pio vs Pio og Samsung : Vergleich des Panasonic TX-P50GW10 mit anderen Konkurrenten:
|
|
![]() |
|
![]() |
kommer testen før fjernsynet? hvis ja, hvornår ca?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |