|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
En v10 i 50 tommer kommer jo netop til at ligge i samme prisklasse. Netop derfor bliver det et svært valg.
|
||
![]() |
||
c_kjep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
|
ja præcis. er det pioneer virkelig så godt som alle siger det er, det lyder jo nærmest som om det virkelig ikke findes bedre?
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
er det så mm eller cm? |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
jo et pioneer 500M eller A. Måske et sharp til 70.000 kr. |
||
![]() |
||
c_kjep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
|
nå okay. problem solved! så bliver det jo bare sharp
![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12475 |
![]() |
|
Sharps LCD tv er selvfølgelig IKKE bedre end Pioneer. Det er ikke engang bedre end Panasonic.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
tror nok jeg heller vil have deres led tv, end en x10. |
||
![]() |
||
![]() |
|
årh mann. det er så svært at vælge. tror virkelig bare jeg spørg min kæreste. "Mig" skat, synes du jeg skal vælge et pioneer eller et panasonic tv? " kæreste" Hvad er dyrest? "Mig" Pion "kæreste" Så skal det ikke være det!!!! |
||
![]() |
||
![]() |
|
uanset hvad du vælger får du et rigtig godt tv.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
kan det enlig gøre en forskel på billedet hvad for en slags hdmi kabler du bruger?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
der har været en masse test. så jeg vil sige nej. Bare køb et mellemklasse kabel, så er du på den sikker side. Det kommer også an på hvor langt dit kabel skal være. læs denne http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=2591&zoneid=1 Redigeret af xcardman - 21-April-2009 kl. 21:22 |
||
![]() |
||
![]() |
|
jeg har nogle, jeg tænkte på at jeg måske skulle ofre lidt ekstra når nu jeg køber nyt tv. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |