|
philips-picopix-ppx2480 |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
bruger udmeldt 27
-- Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hey Radiomand
Er det iorden jeg tager nogle billeder af det billed jeg har med min meget slidte projektor og sender i PB til dig ? Det var mere så du måske kunne vurdere om den mini projektor kan levere noget der bare er ligeså godt og måske endda bedre ? Tager et par stykker hvor der er slukket for alt udover projektoren og et par stykker med lyset tændt
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er opløsningen på den gammel svend du har.? Den er garanteret mindre end de native 854x480 som Picopixen kan levere. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
bruger udmeldt 27
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den står til at kunne levere 1500 X 1200 pixels Der er lidt om den her = http://biobug.org/ht/pj/1272OM.pdf
Redigeret af 8x100 - 09-November-2014 kl. 21:33 |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så har den gamle jo så en højere opløsning. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
bruger udmeldt 27
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja men det kommer vel også an på indputtet ? Med hvad med power på lysstyrken ?
|
||
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nogen bestemt grund til at du ikke vil ha en rigtig projektor.?
|
||
Branchekender
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2014 Status: Offline Point: 361 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det er en ganske fin og fornuftig lille LED projektor. Den er bedst hvis du benytter den i lokaler, hvor der ikke er for lyst. Jeg har før brugt den til at se håndbold på TV og spille PS3 på en ganske almindelig hvid væg. Den kan sagtens lave et 100" billede, og kvaliteten er okay selvom opløsningen ikke er i HD. Jeg vil dog anbefale dig at kigge på Philips PPX3410 projektoren, som er lidt mere lysstærk. |
||
bruger udmeldt 27
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sådan en har jeg
|
||
bruger udmeldt 27
Funktioner
Tak(0)
|
|
Glimrende, tak
|
||
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg forstår altså ikke du have en micro projektor, der er beregnet til at tage med rundt og vise PowerPoint?
Du kan for næsten samme pris få en rigtig projektor, men det virker som om du bare VIL have lige den eller hvad? |
||
bruger udmeldt 27
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en rigtig projektor - En lille sag på 72 kg Og det jeg er allermindst interesseret i, er en projektor med en pære/lampe som holder 2-3000 timer og som koster det samme som en ny projektor at skifte. Min projektor kører 5-6 timer hver eneste dag
|
||
Branchekender
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2014 Status: Offline Point: 361 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og det er her du tager fejl. Disse miniprojektorer er ikke længere forbehold powerpoint præsentationer. De fungerer fint som normale projektorer, hvilket mange skoler/fritidsklubber allerede har fundet ud af. De er ikke en erstatning for en normal projektor til 5.000+ kroner, men sålænge man kender begrænsningerne, så er det en fin løsning. De nyere modeller er rimelig lysstærke, selvom de på papiret er svage. Jeg vil faktisk påstå at mini LED projektor sagtens kan konkurrere med de lidt ældre projektorer, der ofte havde 2.000 ansi lumen lysstyrke. Fordelen med en miniprojektor er, at den er super transportabel, og man kan hurtigt sætte en projektor op lige hvor man vil. Samtidig er den LED baseret, så hvis man bruger den meget, så skal man ikke skifte pære hvert andet år. Til en fastmontering i et lyst lokale vil jeg til enhver tid tage en normal projektor, men man skal altså ikke afskrive de små LED projektorer. De er overraskende lysstærke. |
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |