|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jakob71 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 19-Februar-2005 kl. 19:08 |
Jeg har en phillips dvdr610. Nogle gange når jeg optager (og ikke er hjemme) er tv i gang, når jeg kommer hjem. dvdren starter altså tvet og slukker det ikke engang igen efter optagelse. Er der andre der har oplevet det? og har en forklaring/løsning? |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
DEr findes en del tråde om dit "problem". Problemet kan løses ved at fjerne et af benene på dit Scart-stik. Dit ben som tænder dit TV.
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Det er ben 8 på Scart stikket der angiver at TV'et skal tænde (faktisk bruges det til 16:9 / 4:3 identifikation). Prøv at se denne tråd - måske er der også en anden løsning end at klippe ben 8 af. /Lars |
|
![]() |
|
Jakob71 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Ja, det er et B&O. Tak for svar. Synes det er underligt at det kun er nogle gange. Det gjorde det lige i starten, men ellers ikke. Nu har dvden så været slukket og så sker det igen 2 gange. Har også prøvet det med en anden dvd, men troede det var dvdens fejl. Men fin hjemmeside her - 2 svar inden for en time. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |