recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Phillips 37PF3321 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhillips 37PF3321 ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bayliss Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Emne: Phillips 37PF3321 ?
    Sendt: 01-Maj-2007 kl. 23:17

Hej ! Jeg er ny herinde, men jeg håber lidt på at der er nogen der kan fortælle lidt om denne skærm.. Den er på tilbud i den her uge hos Elgiganten til 6666 Kr.. Er den så pengene værd, og hvad kan i evt. anbefale af andre skærme i den prisklasse ?

Link til siden: http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000InUqrteP?ProductID=yY TD4QFHsJ4AAAEOq2AEMOsd&CatalogCategoryID=29DD4QFH2qQAAAE Oqw803xiY&Selected=Specifications#t_category_tabcontent

Venligst, Mark

Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2007 kl. 23:33
Tja. Det er ikke noget fremragende tv, men prisen er god. Jeg tror du får svært ved at finde noget bedre i 37" til den pris.
Til top
Bayliss Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2007 kl. 10:37

Oprindeligt skrevet af Langemor84 Langemor84 skrev:

Tja. Det er ikke noget fremragende tv, men prisen er god. Jeg tror du får svært ved at finde noget bedre i 37" til den pris.

Ok, tak for det

Dog kunne jeg godt tænke mig at høre om skærmen kan det den "skal" ?

og om andre har nogen input ?

Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2007 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af Bayliss Bayliss skrev:

Oprindeligt skrevet af Langemor84 Langemor84 skrev:

Ok, tak for det

Dog kunne jeg godt tænke mig at høre om skærmen kan det den "skal" ?

og om andre har nogen input ?

Ja den har det den skal have af stik osv, og den har også den normale opløsning på 1366x768 så den kan vise 1280x720P. Men du skal nok ikke regne en god billede kvalitet på alm tv-udsendelser, det er der de billige fladskærms tv falder fra, Hvis du har et tv der virker endnu så spar hellere lidt op eks. 4000 kr mere op og kik evt på Samsung's tv.

Redigeret af klander - 05-Maj-2007 kl. 10:49
Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
Bayliss Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2007 kl. 11:32

Har et TV, men det virker ikke så godt mere

Nå, nu har jeg lige tænkt lidt over det, og hvis man nu kan finde et 32" til ca. samme pris, vil det så "generelt" være bedre end det store billige ?

Edit: F. eks. sådan et her: http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000fGFRk8Un?ProductID=V3 XD4QFHR5QAAAERV7cqweW2&CatalogCategoryID=29DD4QFH2qQAAAE Oqw803xiY

Redigeret af Bayliss - 05-Maj-2007 kl. 11:33
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2007 kl. 11:47

Har et TV, men det virker ikke så godt mere

Nå, nu har jeg lige tænkt lidt over det, og hvis man nu kan finde et 32" til ca. samme pris, vil det så "generelt" være bedre end det store billige ?

Edit: F. eks. sådan et her: http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000fGFRk8Un?ProductID=V3 XD4QFHR5QAAAERV7cqweW2&CatalogCategoryID=29DD4QFH2qQAAAE Oqw803xiY

Ja se nu begynder det at ligne noget, du får et mindre tv men et meget bedre tv. Og Toshiba laver nogle gode tv, en af mine arbejds kollegaers far har lige købt dette tv du henviser til altså Toshiba'en og det er et kanon tv til den pris  også på alm analog tv..

Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
Bayliss Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2007 kl. 12:24
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2007 kl. 12:34

Ok.. Tak for det

Ved godt jeg måske er en smule træls med alle de her links jeg poster, men hvad med sådan noget her ?

http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber= 0609560500

og

http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat- Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start;sid=qJQb-GFuv0Mb-yd S-QbbUChMQ0qV0fBwdd3lrP11LADUg09Ay7wgXBB0kzBq4oqwJr0=?Produc tUUID=_n8Kamdgr_UAAAEPYCZe_D2v&CatalogCategoryID=&Ju mpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=f5_p_dat_tv&Catego ryName=f5_p_dat_tv&CategoryDomainName=TDC-PrivatCatalog

ps. Kan man ikke forkorte links'ne ?

Ang. de 2 stk du ser på her vælg Toshiba. Mirai glem den har set den, Samsungen er den biilligste fra Samsung og er en gammel model, kan ikke hamle op med Toshiba'en. 

Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu