recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - phillips 42pf9631d
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketphillips 42pf9631d

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Juve20 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-August-2006
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Emne: phillips 42pf9631d
    Sendt: 15-August-2006 kl. 20:51

Hvordan står denne plasma skærm sammenlignet med konkurrenterne? nu tænker jeg nok mest på panasonics pv 600 og pioneers plasmaskærme, som i jo er så mange der anbefaler.... det der trækker mig mod  phillips er ambilighten, men det er jo selvfølgelig ikke så fedt at have ambilight hvis billedet er meget ringere.

Jeg er jo nok os en af dem der helst ville have haft en lcd med ambilight fra phillips (9731d), men jeg kan godt fornemme jeg måske dummer mig ved at vælge lcd frem for plasma på nuværende tidspunkt....men er phillips plasma nu lige så god som konkurrenterne kunne det trods alt redde ambilighten

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9443
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2006 kl. 05:51

Hej

Jeg har selv kikket et par gange på 9631, og synes det er er flot TV.
Må nok indrømme jeg aldrig har bemærket billedekvaliteten, så den tør jeg ikke udtale mig om.
Jeg vil dog forsigt mene at kvaliteten lige er et lille hak under Panasonic og Pioneer. Philips laver jo ikke selv Plasma.

Jeg kan ikke se at du skulle dumme dig mht til 9731. Hvis du har bemærket kritikken så kommer den fra folk som ikke selv har dette tv. Hvis du lytter til dem som har købt, så hører jeg stortset kun positive oplevelser...

Men 9631 er et godt bud hvis du kan lide designet samt evt synes at ambilight er fedt.

Men synes du bør tage ud og se på disse TV. Det er bedre selv at se/opleve et tv fremfor at høre på hvad andre mener.

Til top
Juve20 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-August-2006
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2006 kl. 21:09

slet ingen der har nogen erfaring vedrørende dette tv iforhold til panasonic og pioneer?

overvejer seriøst at købe det, men har desværre ikke selv kunne opsnuse det i nogen butikker i hele aalborg, så kunne være rart hvis andre havde set tvet....for vil ikke køre en mio km for at se det hvis det ikke er et kig værd

Til top
bombastik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2007 kl. 22:37

har haft mit 42pf9631d i en uge og er vildt glad for at jeg valgte denne model .

jeg stod i samme problemstilling som juve , og har set pio og pana i forhold til philips .

jeg kan kun sige det er for fedt med ambilight

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu