|
Phillips 46pfl4208t + playbar + volume = lort |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Marts-2014 kl. 22:48 |
|
Jeg har brug for gode ideer.
Jeg har et phillips 46pfl4208t og en sonos playbar. Nuvel Sonos vil jeg ikke bruge HDMI men kun digital toslink. Jeg kan gå ind i tv'et og slukke for tv-højtalerne og så kommer der fint lyd ud af Sonos Playbaren og jeg kan også programmere den til at lære min volumen op/ned. Men hver gang kommer der så en besked om op at man ikke kan skrue op/ned da højtalerne er deaktiveret. Har jeg overset noget i opsætningen af tv'et? Eller kan man måske komme ind i noget hotel mode og bare sætte højtalerne til 0? Andre foreslag, udover at bruge en universel fjernebetjening.
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dårlig programeret software i tv, mener at samsung også lider under det på nogle modeller.
Løsning er en programbar remote. Har de bluray og andre ting til tv bliver du glad for en multi remote. Selv bruger jeg en logitech smartcontrol sammen med en playbar og resten af grejet. |
||
![]() |
||
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
|
Ja tænkte nok jeg ikke kunne komme uden om en programmerbar fjernbetjening.
Har en harmony 650 liggende så må hellere få taget den i brug igen.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
|
Hvorfor vil du ikke bruge HDMI?
Klaus |
||
![]() |
||
|
Mig bekendt har sonos ikke hdmi.
så skal jeg ha en hdmi til toslink adaptor med arc handshake? |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
|
Småubrugeligt stykke ahrdware!
Sådan en har jeg aldrig hørt om. Køb en god programmerbar remote. Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |