recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Phillips 55PUS8809
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Phillips 55PUS8809

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Mawi37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2013
Sted: DK
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mawi37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2015 kl. 22:54
Ja det har jeg også set men vil godt have et 55 tommer...kan man upgraded til nyt android os?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2015 kl. 22:57
Oprindeligt skrevet af Mawi37 Mawi37 skrev:

Ja det har jeg også set men vil godt have et 55 tommer...kan man upgraded til nyt android os?

Næppe.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mawi37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mawi37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2015 kl. 23:01
Så lige at man inden den 30/6 kan få en gratis UHD afspiller tilsendt af Phillips

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/55PUS8809/philips-55-uhd-android-smart-tv-55pus8809#tab-specs-trigger

Hvor meget betyder det at man ikke har den nyeste android version?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2015 kl. 23:02

Det koster normalt 10k fordi boxen er med. Skal du op i 55", skal du regne med 15k, med mindre det er på tilbud
Til top
Mawi37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mawi37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2015 kl. 23:07
Eller det ser ud til at man via UHD afspilleren får det nyeste android OS...her fra Bilka'side:

Køb dette Philips Ambilight TV og få fremtidens mediaafspiller med gratis.
Med Philips UHD880 kan du streame billeder og video i den nye generations superopløsning Ultra HD 4K til dit Philips Ultra HD TV.
Philips UHD880 kommer med med det nyeste Android operativsystem – Lollipop.

https://www.bilka.dk/elektronik/tv/alle-tv/philips-49-ultra-hd-tv-49pus7909/p/100187147?pfdatetime=2015-03-14T11:41:09.628+01:00&pf=pricerunner&cmpid=pris_pricerunner_Alle%20TV
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2015 kl. 23:32
Snup du bare et Philips fra Bilka, du er helt sikkert sikret en god kundeservice derfra. Altså i tilfælde af reklamationer, ikke i rådgivning.

Var forbi Bilka Tilst i dag. Alle tv i udstillingen viste skiskydning og på to ud af en 25-30 tv var sneen i skyggen grå og ikke blå. Alle de andre viste for blåt for at fange opmærksomheden på folk.

Køber du et nyt Philips tv med Android, må du håbe at TPV (firmaet der har rettighederne til at klistre Phillips navnet på deres tv) sørger for at dit tv kan opgraderes mere end bare et år ud i fremtiden.

Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mawi37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mawi37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 05:07
Nu var det ikke fordi jeg ville købe det TV der er i Bilka da det er for lille. Det var mere for at spørge ind til den boks UHD afspiller man kan få med uden beregning til de dyrere modeller(som jeg spurgte ind til oprindeligt da Elgiganten har et på tilbud).
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 09:13
Tror da Philips nye android platform overhaler Samsung's smart del. Når det så er sagt, er ingen af de to førende på billedkvalitet, hardwarekvalitet og kundeservice.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 09:37
@Kampus

På hvilke områder er det så lige at Samsung ikke er med på Smarttv fronten?

Jeg spørger af ren nysgerrighed og ikke for st starte en debat om mærker. Ved da at vores 2012 model både har fået Blockbuster og TV2 Play af de nyeste apps der er kommet.

65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 09:40
Jeg skriver IKKE at Samsung ikke er med, men at Philips muligvis er et hestehoved længere fremme.
Til top
saaby Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér saaby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 19:46

Har kig på Phillips 55 TV
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/55PUS8809/philips-55-uhd-android-smart-tv-55pus8809?scid=EXT_IPAP

Er det et godt valg? Prismæssigt er det jo sat meget ned men det er jo ikke altid et sikkert parameter.

Har læst på Philips's forum et den del brugere har problemer med lyd, genstarter, fjernsyn der låser mm., men når det så virker så skulle billedet være ok. Kan selvfølgelig være der er kommet en ny fw opgradering hvor de har fået styr på det, men check evt. Philips forum.
Til top
Mawi37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mawi37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2015 kl. 20:43
Efter jeg fandt ud af at man kan få UHD 880 boden gratis af Philips ved køb af modellen 55PUS8809 er det egentlig et ret godt tilbud. På den måde får man det nye Android T OS og muligheden for at afvikle HEVC format.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu