|
Phillips 65" 9999 i Bilka??? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-August-2014 kl. 09:34 |
Hej er der nogle herinde der har erfaringer med dette TV Synes det frister til denne pris :)
men vil samtidig ikke have noget skrammel. Jeg kan ikke se 3D og har min mac mini som mediacenter så smartTV erheller ikke det vigtigste. DEt er kun billedet og design jeg har interesse i :)
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er der slet ingen der har en mening omkring dette tv ?
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
Design er jo helt op til dig, men de flade ser jo meget ens ud.
Phillips er ikke kend for super TV. Så måske er der ikke nogen der har nogen kommentar til dette TV. Men det er billigt for et 65". Men tror ikke du skal forvente super billed kvalitet. |
|
![]() |
|
tak for svar :)
jeg var faktisk forbi Bilka den anden, dag hvor der var en demo med filmen need for speed på blu-ray og jeg synes faktisk billedet virkede meget grynet. måske man skal have ultraHD/4K hvis man skal op i den størrelse ?
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
4k er ikke nødvendigt for at få et flot billede i stor størrelse..
jeg kører 1080 på et 114" lærred, og det står flot.. når en skærm på 65" koster 9999,- kan du altså ikke forvente primo billedkvalitet, men at billedet er direkte grynet virker mærkeligt.. har flere gange selv set skærmen i aktion, og den har et ganske udemærket billede, så lur mig om det ikke har noget med indstillingen at gøre.. |
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
Der har sikkert bare været alt for meget skarphed på, er ret typisk Philips standard indstillinger. Står man tæt på en skærm med for meget skarphed kan det godt se grynet ud.
|
|
![]() |
|
så er det nok skarpheden, for jeg var pænt tæt på :)
Jeg ved godt at et TV i denne størrelse og til denne pris, kan man måske ikke forvente det bedste af, men vil Phillips lave et TV i 2013 der er dårligere end tv fra 2010 ? bare en tanke.
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Du kan ikke bruge hverken erfaringer eller sammenligninger på billedkvalitet fra en butik til noget som helst .
Og nej ! Det kræver ikke højere opløsning end et godt SD signal, at få et acceptabelt billede på et 65" fra 2-3m afstand . Klart at HD vil tage sig endnu bedre ud . . |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
Ja det kan du sagtens opleve på flere modeller fra de lavere serier af fjernsyn fra næsten alle producenter.
|
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Billedkvaliteten i Philips 6000-serien plejer at være udmærket. Og du kan næppe finde nogen alternativer til prisen med bedre billede i samme størrelse.
Spørgsmålet er så om der overhovedet er nogen TV tilbage når der er tale om et køtilbud som er næsten en uge gammelt.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Den er i øjeblikket på forsalg til 10. September. Så der er en del ventetid på den :(
|
|
![]() |
|
jeg overvejer den godt nok meget, hvis den er udsolgt så er det ærgerligt, men så kom tvivlen mig jo til gode :)
Mit næste TV har jeg bestemt skal være mindst 60" med enkelt design (Så lidt ramme som muligt) OG så godt billede som muligt til prisen. Mit maks beløb er 18000 kr. men så skal det også være forholdsvis "fremtidssikret" Er der nogle TV i kan anbefale ?
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |