|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() Sendt: 19-September-2009 kl. 18:05 |
|
Hej. På vegne af 17-årig datter, spørger jeg panelet om ovenstående kan gøres kodefri på dvd-delen???, og jo- hun har arvet faderens interesse for film fra hele verden Hun har min reserve HD-XE1 nu, som så skal sælges, og fordi BDP-3000 kommer til 999,- igen i uge 42 i Bilka... ( da hun kun har 26" flad fra Sony, kan hun godt undvære den fine scaler fra HQV og leve med Phillips'ens ) |
||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
||
![]() |
||
povlhp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-April-2006 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|
Hvor har du hørt det med den lave pris i Bilka uge 42 ?
Er din kilde pålidelig ? |
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
|
må man spørge ,diskret hvad ,en hd-x1 skulle ryge for ? |
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|
http://www.videohelp.com/dvdhacks/philips-bdp-3000/10287
1)No disc in tray 2)press "HOME" key on remote control 2)press number keys "1389310" Redigeret af bibihest - 21-September-2009 kl. 11:33 |
||
![]() |
||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
Hej. Så at Elgiganten har den til 1150 denne uge, så spurgte en medarbejder i Bilka i lørdags om de kunne matche denne pris, den står til 1999 i Bilka nu, men HAR tidligere været nede i 999. Han tjekkede op på sagen og sagde uge 42. Alt hvad jeg ved....
|
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej igen, pris ville sikkert være højeste bud over 1000,- kodefri og opdateret med 4.0, og du kender jo kvaliteten af mine produkter
![]() |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej, tak for tippet, skal helt sikkert prøves når afspilleren er købt. Godt arbejde...
|
||
||
![]() |
||
![]() |
|
SÅDAN, BIBIHEST...... Dit link virkede 112%, købte maskinen igår til 999,- i Bilka til min teenage datter, og det lille trick virkede. Testede på min "killer"-dvd, en Reg.1 udgave af Armageddon, med RCE-hack, og den afspillede uden problemer.. ps. super hurtig loadtider for BD også... |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |