recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Phillips DTR 200 + Stofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Phillips DTR 200 + Stofa

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Der Alte Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2011
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Der Alte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 20:44
Når jeg læser om alle de problemer, som folk tilsyneladende har med Clint DC1 og Blue Tinum, vil jeg vare mig for at komme med alt for varme anbefallinger.

Derfor holder jeg mig til fakta, som er, at jeg har 3 styk af disse bokse, den første fra Q3 2010, de 2 sidste fra Q1 2011.
Alle leverer et fornemt billede via SCART til billedrørs-TV (indstillet på den rigtige farveprofil, selvfølgelig).
Alle har til dato fundet alle de kanaler, jeg betaler for.

Jeg har tilsyneladende været mere heldig end mange andre.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 21:04
Ja... Du HAR sikkert bare været meget heldig. Tænk på alle de Blue Tinum- Denver-tråde, som er her i forummet. Jeg har prøvet billigboksene både til alm. antenne OG kabeltv-boksene. Det var samme "utur" hver gang...
Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 23:00
Hvad med Stofas egen boks, Zaptor? Her yder de også support. Fås pt til 399,-.
Til top
z33k Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Februar-2012
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér z33k Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2012 kl. 22:41
Jeg valgte så den dyre løsning: Sony KDL-40EX723. Har længe overvejet at skifte det gamle monstrum ud, og med opblomstringen (forhåbentligt endnu mere) af HD-kanaler osv., blev jeg enig med mig selv om at det var den bedste løsning på længere sigt.

Jeres forslag er dog ikke spildte. Giver TV'et væk til familien på et tidspunkt, og dér skal jo så bruges en DVB-C modtager :)

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu