|
Phillips DTR 200 + Stofa |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Der Alte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når jeg læser om alle de problemer, som folk tilsyneladende har med Clint DC1 og Blue Tinum, vil jeg vare mig for at komme med alt for varme anbefallinger.
Derfor holder jeg mig til fakta, som er, at jeg har 3 styk af disse bokse, den første fra Q3 2010, de 2 sidste fra Q1 2011. Alle leverer et fornemt billede via SCART til billedrørs-TV (indstillet på den rigtige farveprofil, selvfølgelig). Alle har til dato fundet alle de kanaler, jeg betaler for. Jeg har tilsyneladende været mere heldig end mange andre. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Ja... Du HAR sikkert bare været meget heldig. Tænk på alle de Blue Tinum- Denver-tråde, som er her i forummet. Jeg har prøvet billigboksene både til alm. antenne OG kabeltv-boksene. Det var samme "utur" hver gang...
|
|
![]() |
|
Gun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 133 |
Hvad med Stofas egen boks, Zaptor? Her yder de også support. Fås pt til 399,-.
|
|
![]() |
|
z33k ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2012 Status: Offline Point: 11 |
Jeg valgte så den dyre løsning: Sony KDL-40EX723. Har længe overvejet at skifte det gamle monstrum ud, og med opblomstringen (forhåbentligt endnu mere) af HD-kanaler osv., blev jeg enig med mig selv om at det var den bedste løsning på længere sigt.
Jeres forslag er dog ikke spildte. Giver TV'et væk til familien på et tidspunkt, og dér skal jo så bruges en DVB-C modtager :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |