|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jensthomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2007 Status: Offline Point: 145 |
![]() Sendt: 17-September-2009 kl. 19:49 |
Det nye katalog fra Expert dumpede lige ind af min brevsrække idag. Der kan man bla se et Phillips 40 tommers LED (40PFL8664H). Jeg har været inde på Phillips' hjemmeside men der findes det (endnu) ikke? Så hvad er det for en bastard? Er der nogen der kender noget til det, og findes det eventuelt også i en 46 tommes udgave??
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
http://www.ifa.philips.com/download/factsheets/8664_product_ leaflet_final.pdf
Phillips danske hjemmeside er ofte ret langsomme med opdatering af nye produkter osv. Jeg ved, at 9000-Serien findes i en 47" Version (47PFL9664H) Jeg er først for nylig selv stødt på denne model, som ser ganske spændende ud. Philips LED-Tv er jo efterhånden kendt for at være rigtig godt, men jeg er dog stadig lidt i tvivl om kvaliteten kan hamle bare en smule op med deres 9804H, da det jo stadig er en del af 8000-Serien, som med deres øvrige LCD-modeller i denne serie ikke har imponeret mig fantastisk, omend ganske godt alligevel. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |