Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
pgils
Junior bruger
Oprettet: 19-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
|
Sendt: 04-August-2010 kl. 15:55 |
Hej Fooaxe,
Har installeret denne update og kører nu Version 1.45.
Men er ikke sikker på at den løser problemet.
Hørte lige lidt på soundbar i en halv time og det ser ud til at den stadig sætter ud.
Forsøger at teste mere i aften når der er TV på
|
|
fooaxe
Ny bruger
Oprettet: 03-August-2010
Status: Offline
Point: 15
|
Sendt: 04-August-2010 kl. 18:09 |
Hej pgils
Øv øv, men jeg venter spændt på at høre mere.
|
|
Laschi
Ny bruger
Oprettet: 31-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
|
Sendt: 31-August-2010 kl. 10:47 |
Hej
Jeg har ligeledes lydudfald i HTS5120 af varighed fra 3 til 10 sek. Philips tv og soundbar er koblet med digital Coxial kabel.
Jeg har haft min HTS5120 sendt til service provider samt videre til en fejlspecialist som de benytter, de har nu haft soundbar i 2,5 mdr. De har fornyeligt fortalt mig at der er en fejl ved soundbar, hvortil de skal have nye komponenter fra Philips, for at kunne afhjælpe fejlen?. De har oplyst mig at de har forsøgt med opdatering af software, uden held.
Ligeledes oplevede jeg, i den korte periode jeg har haft soundbar hjemme , en meget irriterende lyd fra Subwofer som består af små "bankelyde" fra bassen. Jeg må sige at jeg er yderst skuffet over denne soundbar.... og forsøger nu at få købet annulleret.
|
|
fooaxe
Ny bruger
Oprettet: 03-August-2010
Status: Offline
Point: 15
|
Sendt: 31-August-2010 kl. 11:28 |
Hej Laschi
Det er godt nok surt, og lang tid at skulle vente, jeg havde også de der bankelyde fra bassen, og det er næsten ikke til at holde ud at høre på.
Det er 5 uger siden jeg har indleveret min til rep. hos Komplett.dk, fik besked den 24.august at nu var den hos Elektronik Centret som er Philips servisepartner hvor den vil blive repareret, og jeg kan forvente en tilbagemelding inden 30 dage.
Jeg havde kun Soundbaren i 4 dage så sendte jeg den afsted, så det er godt nok lang tid man skal vente.
Hvor har du købt din ? og mon der er mulighed for at kreditere produktet, når der er gået over de 14 dage.
Hilsen / fooaxe
|
|
pgils
Junior bruger
Oprettet: 19-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
|
Sendt: 31-August-2010 kl. 11:44 |
Hej,
Når i nu nævner det så har jeg samme fejl ved subwoofer - nemlig disse "bamke-brumme lyde", som dog er til at leve med da de ikke overdøver noget.
Men det lyder da som om produktet har nogle ret væsentlige fejl.
Er dog stadig tilfreds med at kunne benytte AUX indgangen som ikke fejler, men dog gør livet lidt mere besværligt, da jeg skal skifte fra TV lyd til Extern lyd hele tiden når TV tændes.
Hold endeligt denne tråd i live og lad os høre mere når i har nyt fra reparationerne.
TAKKER for jeres svar
|
|
fooaxe
Ny bruger
Oprettet: 03-August-2010
Status: Offline
Point: 15
|
Sendt: 31-August-2010 kl. 12:08 |
Hej
Jeg har nu også sat gang i at kreditere varen, så må jeg se hvad det ender med.
Synes det alt for lang tid at skulle trækkes med, hvad rep. ang.
|
|
pgils
Junior bruger
Oprettet: 19-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
|
Sendt: 31-August-2010 kl. 12:29 |
Hej Fooaxe,
Ja det er meget lang tid at vente, og det var grunden til at jeg ikke ville benytte mig af rep tilbud.
Jeg fik at vide at ved periodiske fejl, hvad man jo nok må kalde vores fejl, kunne der gå mere end 5 uger, og da jeg allerede havde skrottet emballagen som ikke var noget værd, så kunne der gå yderligere tid.
Samtidig kunne jeg ikke sende den direkte til Phillips men skulle over min sælger Getmore, så jeg kunne forudse en meget lang ventetid også.
Nu lever jeg med den lyd jeg har - og som jeg ikke er vildt utilfreds med, og ser hvad der sker i sagen hos jer, for det lyder jo til at der er et problem som Phillips skal have løst.
|
|
Laschi
Ny bruger
Oprettet: 31-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
|
Sendt: 31-August-2010 kl. 13:26 |
Hej
Jeg har i dag hørt fra specialværkstedet, at de har bedt philips butik om at kreditere mig produktet hts5120, altså jeg får pengene retur. Eneste minus er nu at jeg mangler en soundbar til tv
|
|
fooaxe
Ny bruger
Oprettet: 03-August-2010
Status: Offline
Point: 15
|
Sendt: 31-August-2010 kl. 15:10 |
Hej
Det er da godt nok du får pengene tilbage, ja ok så skal du måske ud og kigge igen efter en ny Soundbar.
|
|
Laschi
Ny bruger
Oprettet: 31-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
|
Sendt: 31-August-2010 kl. 21:27 |
Hej fooaxe
Ja så skal der indkøbes en anden soundbar, jeg fik et tilbud i dag på en 8141, men har ikke helt besluttet mig endnu.
|
|
fooaxe
Ny bruger
Oprettet: 03-August-2010
Status: Offline
Point: 15
|
Sendt: 31-August-2010 kl. 21:51 |
Hej Laschi
Den ser da også rigtig godt ud, men kan se at det er den samme størrelse subwoofer 6,5", som også sidder i model 5120, så jeg tænker bare om den også giver de der bankelyde/buldrebas.
|
|
Laschi
Ny bruger
Oprettet: 31-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
|
Sendt: 01-September-2010 kl. 08:31 |
Hej fooaxe
Jeg tror ikke at bankelyde er et problem når, sobwoofer er med kabel, men det må jo komme an på en prøve. Jeg fandt i går en soundbar, da jeg søgte lidt rundt på Philips hjemmeside og blev lidt vild med designet, det er en HTS9140/12. Jeg vil lige se/høre lidt nærmere på den.
|
|