|
Phillips vs Samsung |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Pjock ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-August-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ok lige før jeg sku returnere min og købe til den pris.
|
||
![]() |
||
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
|
Hvis man er til det tv, så bliver prisen nok ikke meget bedre :) PS, de tilbyder så også afbetaling til 0% i rente, så kan pengene jo trække renter på ens egen konto istedet, så er sgu en god deal :) Redigeret af binne - 12-August-2014 kl. 16:12 |
||
![]() |
||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
|
Ja det må jeg også sige. til den pris er det et rent røverløb.
Er det i ALLE Elgiganten butikker at dette tilbud er der?
|
||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
||
![]() |
||
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
|
De billeder jeg har postet er fra bilka i Ishøj.
|
||
![]() |
||
|
I søndags må jeg hellere sige, ved ikke hvad status er lige nu. ☺
|
||
![]() |
||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
|
Ahh 0 og 0% du betaler et oprettelses gebyr på 399 for et år og 999 hvis lånet skal løbe over 2 år.
Så meget tvivler jeg på at du vil indkassere i renter i banken :) |
||
|
||
![]() |
||
|
Hov beklager havde ikke set at det var Bilka :)
|
||
|
||
![]() |
||
|
Ok vidste ikke det kostede noget at oprette.☺
|
||
![]() |
||
Pjock ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-August-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 20 |
|
Jo Elgiganten har desværre 0% rente men oprettelses gebyr men et eller andet sted skal de jo tjene for tvivler på man tjener ret meget på elektronik i sig selv
|
||
![]() |
||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
|
til den pris er det vel en nobrainer..
HDTV test var kritisk over tv´et ikke rigtigt drev fordel af 4K, da motoren i tv´et ikke kunne følge med den store oplevelse, så du fik ikke meget mere ud af tv´et ved bevægelser end et 1080p tv, det var sådan jeg husker den review. det er dog noget HØ at 6 serien fra samsung er blevet tyk, vær klar over det, i F serien der var 6-7-8-9 tynde (ikke alle 6´ere dog) min F6500 er næsten lige så tynd som mit D5005 og i ES serien der var 5 serien stadig 3 cm men med stik bagud, i D5 serien var samsung tvet tyndt med stik nedaf.. så de gør deres tv tykkere igen, det er måske for nogle ligegyldigt, men jeg synes f.eks. i vores stue hvor tvet hænger med siden ud til spisebordet, der må det godt hænge klinet op af væggen. jeg ville klart gå efter HU7500 som var nede i 9999 en dag hos komplet i en 48" da det er det mest roste 4k tv hos HDTV test... men det her er for mig super billigt og en nobrainer, worst case du står med et tv som er = en ikke 4K model i 6 serien, og det er ikke ringe.. er personligt fint tilfreds med Smart hub på min F6500 bruger den meget, den er responsiv selv med dualcore, jeg har PLEX VIAPLAY EUROSPORT og Youtube jeg bruger rigtigt meget og det kører perfekt. og jeg kan sidde og se youtube på min iphone så bare vælge samsung tv´et så starter den auto klienten ligegyldigt hvor tv´et er og fortsætter klippet.. jeg er meget positiv over den smarthub, men JA du kan ikke fjerne alle ting, så du bliver lidt tvunget til "SAMSUNGS" favoritter. |
||
![]() |
||
|
Ja har du nok ret i, har ikke brugt de muligheder nogen sinde, men har da overvejet det, hvis beløbet er det samme jeg har betalt når det er slut, ellers bliver det kontant :) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |