recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Phillips vs Samsung
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Phillips vs Samsung

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Pjock Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-August-2014
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pjock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 15:57
Ok lige før jeg sku returnere min og købe til den pris.
Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Point: 435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af Pjock Pjock skrev:

Hvis man er til det tv, så bliver prisen nok ikke meget bedre :)
PS, de tilbyder så også afbetaling til 0% i rente, så kan pengene jo trække renter på ens egen konto istedet, så er sgu en god deal :)

Redigeret af binne - 12-August-2014 kl. 16:12
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 16:15
Ja det må jeg også sige. til den pris er det et rent røverløb.

Er det i ALLE Elgiganten butikker at dette tilbud er der?
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 16:16
De billeder jeg har postet er fra bilka i Ishøj.
Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 16:17
I søndags må jeg hellere sige, ved ikke hvad status er lige nu. ☺
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 16:20
Oprindeligt skrevet af binne binne skrev:

Hvis man er til det tv, så bliver prisen nok ikke meget bedre :)
PS, de tilbyder så også afbetaling til 0% i rente, så kan pengene jo trække renter på ens egen konto istedet, så er sgu en god deal :)

Ahh 0 og 0% du betaler et oprettelses gebyr på 399 for et år og 999 hvis lånet skal løbe over 2 år.
Så meget tvivler jeg på at du vil indkassere i renter i banken :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 16:22
Hov beklager havde ikke set at det var Bilka :)
Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 16:23
Ok vidste ikke det kostede noget at oprette.☺
Til top
Pjock Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-August-2014
Sted: Kolding
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pjock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 17:10
Jo Elgiganten har desværre 0% rente men oprettelses gebyr men et eller andet sted skal de jo tjene for tvivler på man tjener ret meget på elektronik i sig selv
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 17:30
til den pris er det vel en nobrainer..

HDTV test var kritisk over tv´et ikke rigtigt drev fordel af 4K, da motoren i tv´et ikke kunne følge med den store oplevelse, så du fik ikke meget mere ud af tv´et ved bevægelser end et 1080p tv, det var sådan jeg husker den review.

det er dog noget HØ at 6 serien fra samsung er blevet tyk, vær klar over det, i F serien der var 6-7-8-9 tynde (ikke alle 6´ere dog) min F6500 er næsten lige så tynd som mit D5005 og i ES serien der var 5 serien stadig 3 cm men med stik bagud, i D5 serien var samsung tvet tyndt med stik nedaf..

så de gør deres tv tykkere igen, det er måske for nogle ligegyldigt, men jeg synes f.eks. i vores stue hvor tvet hænger med siden ud til spisebordet, der må det godt hænge klinet op af væggen.

jeg ville klart gå efter HU7500 som var nede i 9999 en dag hos komplet i en 48" da det er det mest roste 4k tv hos HDTV test...

men det her er for mig super billigt og en nobrainer, worst case du står med et tv som er = en ikke 4K model i 6 serien, og det er ikke ringe..

er personligt fint tilfreds med Smart hub på min F6500 bruger den meget, den er responsiv selv med dualcore, jeg har PLEX VIAPLAY EUROSPORT og Youtube jeg bruger rigtigt meget og det kører perfekt.

og jeg kan sidde og se youtube på min iphone så bare vælge samsung tv´et så starter den auto klienten ligegyldigt hvor tv´et er og fortsætter klippet..

jeg er meget positiv over den smarthub, men JA du kan ikke fjerne alle ting, så du bliver lidt tvunget til "SAMSUNGS" favoritter.
Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 17:33

Jo Elgiganten har desværre 0% rente men oprettelses gebyr men et eller andet sted skal de jo tjene for tvivler på man tjener ret meget på elektronik i sig selv

Ja har du nok ret i, har ikke brugt de muligheder nogen sinde, men har da overvejet det, hvis beløbet er det samme jeg har betalt når det er slut, ellers bliver det kontant :)
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu