|
Photostation 6 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-April-2014 kl. 20:57 |
De skriver at det er et Online Photo program.
Men hvor meget plads har man så til sine billeder ? Umiddelbart ser det ud som om at den uploader billederne til min egen HDD i min NAS. Nogen der kan hjælpe ?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du nu lige prøver at uddybe lidt - evt. med et link.
Men hvis det er Synology's Photosation så er det jo bare et program på NAS'en til at organisere dine billeder og give adgang til dem - både internt på netværket som over internettet - hvis du har din NAS tændt, og åbnet op for det i din router.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja nu forstår jeg det bedre :-) Den smider billederne på HDD så man evt kan logge ind udefra. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |