|
Pil-babz´ stuebio |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
|
Som Kampus skriver, så kommer de til at stå foran vinduerne.. Det skal også være liiiiiidt konevenligt.. :-)
Anskaffer pads til mine fronter som det første mandag, i skal nok få resultatet! - men hvad siger i til afkobling af subwooferen? Bassen er ret mudret syntes jeg. Har i forvejen pads under den.. |
||
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ser ud til det er alm trægulv på strøer, og så ville jeg afkoble sub med en betonflise
|
||
![]() |
||
Mutzer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 180 |
|
Hvad er det for et TV møbel du bruger? Enig med de andre, dejlig stilrent, og har selv samme serie højtalere, bare uden sub :-(
|
||
Mutzer
|
||
![]() |
||
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
|
Det er et noname jeg har købt i Harald Nyborg. Er faktisk rigtig glad for det! Det er rigtig robust selv med alt mit hardware i. - Normal pris mener jeg var 1100,- Men den stod som demo så var på 50% .. Og yderligere manglede der en skrue for at lågen sad ordenligt, så fik den for 150,- ! Og så har jeg efterfølgene brugt 50,- på højtalerstof som lågerne + skuffen så er beklædt med, så jeg kan betjene reciver, Popcorn hour, computer, Apple tv osv. med lukkede låger. :-) DEJLIGE Højtalere! :-) Men en Sub er næsten et must til film osv. Jeg er på udkig efter nummer større i center, der mangler jeg lidt ekstra. så vil gerne have LCR 600 s3
Redigeret af Pil-babz - 29-Marts-2013 kl. 10:25 |
||
Min stuebio!
||
![]() |
||
Mutzer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 180 |
|
Du kender ikke model navn på møblet? Cool nok at du selv har modificeret låger og skuffer med højtaler stof. Godt gået! Men er låger/skuffer af glas originalt? Jeg tænker det er lidt af et arbejde at skære hul i dem, så signalet kan komme igennem :-)
Ja jeg savner også min gamle cerwin vega sub, men har 604, og LCR600, og de gør det sku godt uden sub faktisk. Meeeen det bliver ikke helt det samme trods alt :-) |
||
Mutzer
|
||
![]() |
||
|
Så blev der tid til at lege lidt med mit setup..
Efter forslag herinde fra har jeg fået købt mig en stor betonflise til min Sub. Resultatet blev en liidt strammere og mere fyldig bas, der fylder rummet lidt mere. og så kunne den lige skrues et par grader mere op på volumen. Resultatet ses her: ASW650 - Damping feets - Betonflise - Papfødder (for at skåne gulv)
|
||
Min stuebio!
||
![]() |
||
|
Nej der må jeg godt nok melde pas! :/ Desværre. Og syntes ikke lige jeg kan finde noget på deres hjemmeside.. Lågerne var originalt samme træ som resten. i ca 20mm tykkelse, så jeg lånte bare en stiksav af en kammerat. Det var super nemt(og jeg har ikke haft en stiksav i hænderne siden folkeskolen). Det gør ikke så meget at det ikke bliver helt pænt, det skal alligevel beklædes. Og så bare en hæfte pistol, så køre det. det er nemt når stoffet kan gi sig så meget. :-) Puha! jeg ville gerne have 604 og LCR600! Men kæresten syntes 604 er liiige store nok.. :(
Redigeret af Pil-babz - 29-Marts-2013 kl. 12:43 |
||
Min stuebio!
||
![]() |
||
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
|
det må have været en alvorlig stiksav
![]() 200mm tyk låge
![]() |
||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
||
![]() |
||
|
Ja det tog også sin tid! ;) Tak Jan, hermed rettet. :)
|
||
Min stuebio!
||
![]() |
||
|
.
Redigeret af Pil-babz - 26-Januar-2014 kl. 10:42 |
||
Min stuebio!
||
![]() |
||
|
Så er der en UPDATE på side 1 -
Nu med projektor + lærred! :-) Ris og ros modtages gerne!
|
||
Min stuebio!
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |