recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pinligt spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPinligt spørgsmål

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
okaare Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 269
Direkte link til dette indlæg Emne: Pinligt spørgsmål
    Sendt: 23-December-2010 kl. 16:51
Undertegnede har lige anskaffet et trådløst DCS-930 kamera fra D-Link og det kører også perfekt via min Router/access point med kameraets IP adresse, og nu kommer det pinlige. Hvordan hulen kan jeg sætte skidtet op, så jeg kan få kontakt med kameraet via mit mobile Telenor bredbånd. Det virker ikke med den nuværende opsætning.

mvh
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2010 kl. 17:40

Drejer det sig ikke om at få "nattet" en offentlig IP-adresse til kameraets interne IP-adresse??

Altså man skal have en fast ipdresse på routeren eller via noget DNS-service..

DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2010 kl. 18:10
Du skal have forwarded det portnummer der bruges til kameraets ipadresse som avh skriver men husk nu sikkerheden når du åbner til dit lan ude fra det store stygge internet.

BS
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu