recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pinnacle USB tuner - DK sub ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPinnacle USB tuner - DK sub ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dunlop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 190
Direkte link til dette indlæg Emne: Pinnacle USB tuner - DK sub ?
    Sendt: 30-Juli-2007 kl. 20:44

Jeg har været ude i Bilka for at købe en Pinnacle hybrid USB tuner, model PRO 330E (analog + DVB-T) som de har på tilbud til 689,-.

De skriver i tilbudsavisen, at den understøtter undertekster, men da jeg spurgte ekspedienten om det også var på DVB-T blev han i tvivl. Han ville ikke tage den retur hvis jeg købte den og klippede blisterpakningen op for at prøve den !

Er der nogen der har prøvet denne model ?

MVH

dunlop

Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2007 kl. 20:46
Til top
dunlop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2007 kl. 21:19

Tja - det var jo en mulighed, men den er pakket i en svejset plasticpakning og hvis den er klippet op, er emballagen jo ikke i "ubeskadiget stand" ved returneringen.

MVH

dunlop

Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2007 kl. 21:40

Fortrydelsesret

Private kunder har 14 dages fortrydelsesret hvis varen er købt via postordre. Det kræver dog at varen er i væsentlig samme stand som modtaget. Hvis du ønsker at udnytte din fortrydelsesret, skal du blot klikke på "udnyt fortrydelsesret" og følge vejledning på skærmen

Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juli-2007
Point: 887
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2007 kl. 22:02

Problemet opstår bare ved køb af elektroniske varer - de kan jo i teorien gå i stykker hvis der er overgang i en kontakt eller andet.

Jeg har flere gange købt elektroniske dele til min bil, hvor jeg fik at vide, at det ikke kunne byttes, hvis det ikke virkede til min bil (da det så i givet fald kunne være beskadiget.

Og "normale" fysiske butikker er jo også underlagt købeloven og fortrydelsesretten.

Men det kan da være du har ret i dit tilfælde rigo. Der er jo mange forskellige fortolkninger af loven, og der er jo også kæmpe forskel i den service man får de forskellige steder. Så hvis man vil være sikker, kan man jo ringe og høre, om man kan bytte hvis man har taget det i brug, men det ikke var hvad man havde tænkt sig.

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2007 kl. 23:06
Hvis Bilka skriver at USB dimsen understøtter danske undertekster (det må selvsagt være på DVB-T da enhver capture enhed vil "understøtte" hardmatted undertekster på analogt TV...) og hvis den så alligevel ikke gør det, er der tale om en mangel, og man kan hæve handelen (pengene tilbage). Længere er den ikke, og der plejer ikke at være problemer med at få pengene tilbage for defekte varer i butikker som Bilka og Føtex.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
dunlop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2007 kl. 23:34

Det kan der faktisk være noget om. Der står i tilbudsavisen "... se både DVB-T og analog TV på din PC ... Understøtter undertekster til/fra ..." og det kan vel kun være på DVB-T man evt. kan sætte undertekster "til/fra" - og kan man ikke det, er det jo netop en mangel, når de skriver at man kan.

MVH

dunlop

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu