recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pio 427 og vægophæng...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPio 427 og vægophæng...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Penol64 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Emne: Pio 427 og vægophæng...
    Sendt: 23-Juli-2007 kl. 16:39

Hej,

Som så mange andre har jeg haft stor fornøjelse af dette forum og site i forbindelse med køb af mit nye og første fladskærms-TV. Man kan stille og roligt tilegne sig viden om mangt og meget fra 'vennerne' uden at skulle kunne gennemskue om det nu er er noget salgsgas eller lignende. Jo jo da, der er stadig følelser og religiøse overbevisvinger med i spillet i dette forum, men det er til at leve med .

Jeg har nu bestemt mig for ét af de sidste Pio 427 på trods af debatten om skygger/gardiner m.m. Det jeg efterspørger her er vægophæng. På een måde vil jeg helst have, at den hænger så tæt på væggen som muligt, men i andre tråde kan jeg se, at man skal overveje nok 'udluftning' bag skærmen. Hvor seriøst skal man tage det? Det skal siges, at Pio'en kommer til at hænge helt frit, hvor der hverken er møbler eller andet over, under eller ved siden af, så luften kan altså frit cirkulere!

Er der nogle der har gode som dårlige erfaringer?

På forhånd tak for hjælpen...

Michael

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu