recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pio 428XD, aktivere 3 HDMI på én gang
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPio 428XD, aktivere 3 HDMI på én gang

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 213
Direkte link til dette indlæg Emne: Pio 428XD, aktivere 3 HDMI på én gang
    Sendt: 02-Juni-2009 kl. 15:40
Jeg har et pioneer 428XD som jeg er godt tilfreds med.

JEg har på det seneste fået mig lidt ekstra udstyr så jeg nu har 3 hdmi enheder jeg gerne vil tilslutte.

Jeg synes dog kun tv'et vil tillade at de to af mine HDMI indgange er aktive på samme tid.

Hvis jeg prøver at bruge den 3. hdmi indgang så kan jeg ikke gå ind i Home menu->Valg og aktivere indgangen - muligheden i menuen er grå så jeg ikke kan vælge en anden værdi. Hvis jeg så går ind på en af de aktive hdmi indgange og deaktiverer denne så kan jeg godt gå tilbage og aktivere den 3. hdmi. Det er lidt irriterende og afholder i hvert fald konen fra at sætte kameraet (eller hvad der nu lige må blive "3. enhed") til - så hvis jeg kan have alle 3 aktive på samme tid vil jeg mægtig gerne vide hvad jeg evt. gør galt.
Jeg synes nemlig ikke lige at jeg har spottet noget sted i manualen hvor der står at jeg kun kan have to hdmi indgange aktive på samme tid.

Ud over de 3 HDMI enheder har jeg en PC tilsluttet via VGA kabel og en DVD via scart.

Men, er det bare mig der ikke forstår manualen, eller kan det godt passe at man kun kan have 2 hdmi indgange aktiveret på samme tid på et Pioneer 428XD?

Til top
Karin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Juni-2004
Sted: Hørsholm
Status: Offline
Point: 448
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2009 kl. 09:13

Oprindeligt skrevet af joensson joensson skrev:

Jeg har et pioneer 428XD som jeg er godt tilfreds med.

JEg har på det seneste fået mig lidt ekstra udstyr så jeg nu har 3 hdmi enheder jeg gerne vil tilslutte.

Jeg synes dog kun tv'et vil tillade at de to af mine HDMI indgange er aktive på samme tid.

Hvis jeg prøver at bruge den 3. hdmi indgang så kan jeg ikke gå ind i Home menu->Valg og aktivere indgangen - muligheden i menuen er grå så jeg ikke kan vælge en anden værdi. Hvis jeg så går ind på en af de aktive hdmi indgange og deaktiverer denne så kan jeg godt gå tilbage og aktivere den 3. hdmi. Det er lidt irriterende og afholder i hvert fald konen fra at sætte kameraet (eller hvad der nu lige må blive "3. enhed") til - så hvis jeg kan have alle 3 aktive på samme tid vil jeg mægtig gerne vide hvad jeg evt. gør galt.
Jeg synes nemlig ikke lige at jeg har spottet noget sted i manualen hvor der står at jeg kun kan have to hdmi indgange aktive på samme tid.

Ud over de 3 HDMI enheder har jeg en PC tilsluttet via VGA kabel og en DVD via scart.

Men, er det bare mig der ikke forstår manualen, eller kan det godt passe at man kun kan have 2 hdmi indgange aktiveret på samme tid på et Pioneer 428XD?

Det er vel fordi du bruger en af de delte indgange til scart.

En masse udstyr :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu