recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pio 436XDE kåret til bedste plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPio 436XDE kåret til bedste plasma

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Gorm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-August-2005
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Emne: Pio 436XDE kåret til bedste plasma
    Sendt: 26-Oktober-2005 kl. 22:23

Så skete det som ventet, at Pio'en blev kåret til bedste plasma over 40".

http://www.pioneer.no/files/no/PDP436XDE_Whathifi_award.pdf

Jeg kan kun bekræfte, at det er et alle tiders fjernsyn. Jeg tror det er dumt ikke at ofre de sidste penge på at få kvalitet.

Til top
bamsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2005 kl. 22:32

Det er da også en lækker model, men den koster 30.000 i DK. Jeg prøver LG's PX5 til 20.000 istedet og håber den slår til (det siger Lars jo at den gør....så det tegner lovende). 10.000 er jo også en slags penge

Men tillykke med din Pio.

Til top
Wilbur Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 20:33

Sejt nok og tillykke til Pio.

Og til alle jer der har handlet. Hvad med at maile os andre de billige priser og de gode forhandlere af Pio i ind- og udland.

Bedste hilsner / W

 

 

Til top
Megane Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 22:01

Pioneer 436 xde er uden tvivl en lækker skærm.Jeg har set den hos Elgiganten til 34.000. Det er mange penge, men jeg kan se at der er mange der køber skærmen hjem fra Tyskland. Kan garantien "overføres" til Danmark? Jeg har læst i dette forum, at en plasma-skærm kan være en sart ting at transportere. Er der nogen der har haft transportproblemer?

Jeg vil også gerne tilslutte mig ønsket om at få oplyst hvem der er værd at handle med i Tyskland.

Tillykke til alle den nye Pio-købere. Håber jeg snart tilslutter mig.

Mvh Megane

 

 

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 22:35

Oprindeligt skrevet af Megane Megane skrev:

Pioneer 436 xde er uden tvivl en lækker skærm.Jeg har set den hos Elgiganten til 34.000. Det er mange penge, men jeg kan se at der er mange der køber skærmen hjem fra Tyskland.

Ja, de modige

Men selvom Elgiganten er billige, er de ikke altid billigst. Modellen kan f.eks. købes for 30k hos f.eks. Tapeconnection.

Oprindeligt skrevet af Megane Megane skrev:

Kan garantien "overføres" til Danmark? Jeg har læst i dette forum, at en plasma-skærm kan være en sart ting at transportere. Er der nogen der har haft transportproblemer?

Hvis du får forhandleren i Tyskland til at udfylde garanti-beviset - hvad de sjældent gør for så skal kassen jo åbnes - så kan du få det 1. år i Danmark. 2. år skal den til Tyskland for reparation.

Oprindeligt skrevet af Megane Megane skrev:

Jeg vil også gerne tilslutte mig ønsket om at få oplyst hvem der er værd at handle med i Tyskland.

Nå jo, så er der transporten. Ved reparation efter køb herhjemme så afhentes TV'et, det ved jeg ikke om det gør når det skal til Pioneer. Når man først har set størrelsen af et stort plasma - så ønsker man sig ikke at sende det for egen regning og sikkerhed. Jeg gør ihvertfald ikke

  /Lars



Redigeret af Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 04:44

Så er det da heldigt at man har købt sig den model .

Jeg har haft mit i under en uge, og er også meget tilfreds.

Til top
Gorm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-August-2005
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2005 kl. 01:03

Jeg købte mit Pio 436 XDE hos  lagu.de for 3055 euro , men jeg tror ikke de har flere lige nu. De er meget flinke til at besvare forepørgsler, så det er måske et forsøg værd at sende dem en mail.

Min mening er, at der ikke er grund til at være så bange for at købe i Tyskland. Tyskere er vel  pr. definition ikke mere uærlige end danske internetfirmaer. Jeg tror faktisk, de generelt er mere solide og seriøse, da omsætningen generelt er meget større. Jeg har købt meget efterhånden og har kun gode erfaringer.

De danske butikker må melde sig seriørst ind i kampen (prismæssigt) efter min mening . Momsen gør langt fra hele forskellen. Lad os give dem maximal motivatition ved at købe i Tyskland, indtil de danske butikker er tilnærmelsesvist konkurrencedygtige.

Mht. risikoen så gælder der oftest også garanti i Danmark og derefter skal der under alle omstændigheder ske forsendelse. Om det er til Tyskland eller Danmark er vel ikke så vigtigt. Realiteten er nok, at risikoen er nogenlunde den samme.

 

 

 

Til top
Gorm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-August-2005
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2005 kl. 01:15
Lars: Det er næermest rørende som du promoverer de danske forhandlere (læs: sponsorer) Det har jeg forståelse for, da det vel er dem, som finansierer dette udmærkede forum. Men lidt modspil kan du nok leve med.
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2005 kl. 05:06

Jeg endte efter flere måneders tovtrækkeri op med at købe mit i danmark.

Flere steder hvor jeg overvejede at købe ringede jeg til dem og spurgte om de havde det på lager. Svaret var hver gang ja. "Når vi har dine penge sender vi det". Men sådan fungere det bare ikke. Så skal du købe noget i tyskland, så lad være med at købe noget der ikke er nemt at få fat i!

Det skal lige siges til sidst, at jeg har været stor tilhænger af at købe i tyskland, men det er lidt slut med det, da sansynligheden for problemer er meget større end jeg først havdet regnet med, plus en hel del (dårlig) erfaring.

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2005 kl. 09:34

Har gennemført 4 handler i forskellige tyske netbutikker.

Alle med forudbetaling.

Og det kører bare !!!

Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2005 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Har gennemført 4 handler i forskellige tyske netbutikker.

Alle med forudbetaling.

Og det kører bare !!!

Jeg har også haft positive oplevelser. Men ikke når det er kommet til varer der er populære.

Har overført penge til 3 forskellige butikker for at købe Pana PV500, og Pio 436XDE, og har ringet til dem først for at sikre mig at de var på lager, med et resultat af alle 3 butikker lyver.

Til top
tus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2005 kl. 12:11
Pio 436XDE kan købes hos Fleggaard med DK garanti til 27.000 (afhentning Tyskland)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu