|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
nogen kan jo heller ikke se forskel på en px80 og pioneer 5090. samt en px80 skulle have et rigtig godt sort niveau
![]() så ja vi opfatter et billede forskelligt Redigeret af xcardman - 22-December-2009 kl. 20:49 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Jeg husker nu også historikken som at netop 508 var kvantespringet, - og at 7. generation faktisk var lidt tvivlsom. Men det kan godt være at det var i 42". Personligt ville jeg foretrække en af de aktuelle 2009 modeller fra enten Pana eller Samsung (- uden støj!)
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Ja jeg er desværre ikke blevet meget klogere.... :)
Jeg har nu 1 dag tilbage til at returnere mit summehelvede af en 50B850. Jeg aner ikke hvad jeg ellers skal købe, da jeg udelukker LG pga for dårlig billedekvalitet. Samsung har jeg ikke i overvejelserne, da dette var den eneste model jeg ville have.... Forvirret, tror jeg nok! |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
hehe sådan er det med delte meninger
![]() Jeg tror du skal vægte det op imod hvormeget du vil ofre på en ny skærm... syntes du 7000 + 2800 for en 507 og ISF ligger på kant eller over dit budget så lad være, køb en nyere og billigere skærm.
Hvis det var mig som skulle ud lige nu, var jeg nok i retning imod pana 50V10 som du kan se en test af (godnok 42") http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1244460230 den bliver lidt dyrere, men du får også en opdateret skærm med mange features og indbygget dvb-c tuner så du kan skrotte din yousee boks
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |