recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pio 5090 - audio out - phono?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPio 5090 - audio out - phono?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 11:07
læser du ikke

Men ja mit link var forkert, det var en smutterConfused 

Men skal nok lade med hjælpe en anden gang, for det er ikke besværet værd
når man først skal gætte sig til ting og dernæst skal forsvar sig.

men håber han finder en løsning

Redigeret af xcardman - 16-November-2009 kl. 11:13
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 11:43
Nej xcardman.. det hele handler blot om at du har misforstået noget og nu spiller snotfornærmet.

"tro det eller ej" skriver du... hvorfor skriver du det? Jeg opfatter det som at du tror jeg/vi ikke har ville tro det. Jeg har endda skrevet jeg fandt manualen og så at der var både optisk og rca.

Så dit indlæg "tro det eller ej" er 100% malplaceret.

Hvis du vil indrømme det, så er vi kommet rigtig rigtig langt.. indtil da ligner det blot et forkølet forsøg på at hive den i land til din egen fordel og dermed undgå at indrømme du tog fejl.

Er det virkelig så svært?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:

Nej xcardman.. det hele handler blot om at du har misforstået noget og nu spiller snotfornærmet.

"tro det eller ej" skriver du... hvorfor skriver du det? Jeg opfatter det som at du tror jeg/vi ikke har ville tro det. Jeg har endda skrevet jeg fandt manualen og så at der var både optisk og rca.

Så dit indlæg "tro det eller ej" er 100% malplaceret.

Hvis du vil indrømme det, så er vi kommet rigtig rigtig langt.. indtil da ligner det blot et forkølet forsøg på at hive den i land til din egen fordel og dermed undgå at indrømme du tog fejl.

Er det virkelig så svært?

jeg forstå ikke du blander dig
hvis trådstarter har noget i mod det jeg skriver, må han sige til.

jeg har skevet mit link var forkert og jeg er ligeglad med hvem som for ret.
at du hænger dig i tro eller ej er ikke mit problem.
men ja det skulle jeg nok ikke have skrevet

Men du har blandet dig i hele tråden,
var det ikke bedre du havde skrevet en fin løsning til ham, fremfor at bruge energi på hvad jeg skriver.
du vidste jo helt fra start det handlede om en vhs maskine
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 12:04
Det er fuldstændig ligegyldigt om det er en VHS eller hvad det er... trådstarter spørger om hans udgange på TV'et!!

Og tak fordi du indrømmer du ikke skulle have skrevet "tro det eller ej". Om du vil det eller ej så er det faktisk dit problem. At du skriver "tro det eller ej" er det samme som at sige jeg/vi tager fejl - hvilket vi absolut ikke gør. Derfor er det ene og alene dit problem, den sidder på din skulder, det er dig der skal trækkes med det, aka. din hovedpine. Forstå det.

Og ja jeg vidste helt fra start det var en VHS, men som sagt var det ligegyldigt indtil HDMI og andet sjovt blev bragt på banen ;)

Jeg bruger energi på hvad du skriver ligesom du bruger energi på hvad samtlige brugere herinde skriver om tv - aint it nice? It's all going in circles.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 12:08
det er jo klart jeg skriver HDMI, når jeg intet vidste om en vhs
og spurgte derfor hvad han skulle det bruge det.

han nåde ikke at svar, før du begyndte desværre

så synes jeg efterhånden den debat er forbi.

fedt at hjælpe folk når en anden overtager tråden uden at skrive en løsning

Redigeret af xcardman - 16-November-2009 kl. 12:10
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 12:12
Jeg klandrer dig ikke for at snakke om HDMI .. jeg forklarer bare, at det var ligegyldigt hvilken maskine det var INDTIL HDMI blev nævnt.

Jeg harcelerer fordi du klandrer mig for ikke at ville tro den har optisk når jeg netop SELV (for fucks sake!!) har skrevet netop at den har det. Og det har vi snakket om, du har indrømmet din kommentar var malplaceret, så end of story ;)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 12:27

Men håber du fremover skriver en løsning med det samme. for jeg skal da ikke blande mig mere i nogen løsninger mere.

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 12:35
Jeg skriver altid en løsning når jeg er 100% sikker. Ellers holder jeg hellere min mund. Hvilket også var grunden til denne tråd.

Bortset fra det så har jeg snart ikke tal på hvor mange gange du har sagt du ikke vil blande dig i noget mere og 2 dage efter gør du det igen .. hehe. Lad nu være med at skrive det, for du kan alligevel ikke overholde det, og det skal du da heller ikke...

Hold nu op med at blive så tøsefornærmet hver gang du bliver korrekset. Du gør det hver gang og det klær dig lige lidt hver gang... ingen er perfekte og alle har på et eller andet tidspunkt brug for at blive korrekset. Sådan er livet og det er der intet negativt eller ondt i.

At du bliver fornærmet over jeg er "efter dig" i denne tråd viser 1 ud af 2 ting: At du enten ikke har forstået helt hvad jeg skriver og/eller at du bare ikke bryder dig om at blive korrekset.

Jeg ved ikke hvilken af de 2 ting det er, måske begge, men jeg er også ligeglad, for det er ikke mit problem, jeg tager bare kampen op når klingerne krydses. Så hvis du vil undgå kampen må du sørge for klingerne ikke krydses, dvs. lære at det er okay at tage fejl eller lære at læse og forstå så du ikke misforstår hvorfor du bliver korrekset.

Det' ik' så svært igen ;)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 12:48
fint nok du mener det, kan bare ikke se trådstarter er blevet en meter klogere af det.
derfor er det jo også fuldkommen meningsløs og skrive til en trådstarter når en 3 person blander sig.

han nåde jo aldrig at give et svar på hvad han skulle bruge de analog udgange til.
før du begyndt og skrive.
så det er åbenbart meget svært og hjælpe folk

Redigeret af xcardman - 16-November-2009 kl. 12:48
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 12:55
Han er blevet meget klogere - A Nielsen skriver på side 1, at der både er optisk og rca. Senere bekræfter jeg så via manualen, at dette stemmer og der ikke er mini-toslink, som dog var en fejl, så ingen problemer der.

Om trådstarter nåede at svare på hvad det skulle bruges til eller ej er stadig ligegyldigt - han spørger hvilke udgange der er på tv'et og så er den ikke længere - indtil altså hdmi og andet blev bragt på banen.

Så nej det er ikke svært at hjælpe folk - hvis du hele tiden har vidst hvilke udgange der var, så kunne du jo på side 1 have skrevet: "Hej L'er - dit Pioneer har både optisk/toslink samt rca, så der er frit valg".  Men det gjorde du ikke.

Jeg finder det lidt tragikomisk, at du fejler, men peger fingre af mig for at korrekse dig for dette...
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 12:58
Sikke en sjov tråd Smile
mvh Christian
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 12:58

Det er netop det jeg skriver, det er ikke besværet værd og svar på disse forespørgelser.

så tak for det
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu