Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
c_kjep
Bruger
Oprettet: 29-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
|
Sendt: 26-Maj-2009 kl. 16:15 |
Ja! synes også det lyder underligt engang i mellem når de snakker om et tv. Jeg var på et tidspunkt nede i Fona, hvor jeg spurgte efter en v10, så han gik ind på computeren og kiggede og det eneste han kunne sige var at den havde 600 hz subfield, eller så noget. Jeg spurgte hvad det gjorde godt for, og han sagde at det gjorde billedet 6 gange mere roligt, end på et 100 hz!
det er virkelig utroligt så lidt nogle sælgere ved, om den varer de prøver at prakke en på! siger ikke alle sælgere er sådan, der er selvfølgelig også en masse der har 100% styr på deres arbejde.
|
 |
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 26-Maj-2009 kl. 16:20 |
c_kjep skrev:
Ja! synes også det lyder underligt engang i mellem når de snakker om et tv. Jeg var på et tidspunkt nede i Fona, hvor jeg spurgte efter en v10, så han gik ind på computeren og kiggede og det eneste han kunne sige var at den havde 600 hz subfield, eller så noget. Jeg spurgte hvad det gjorde godt for, og han sagde at det gjorde billedet 6 gange mere roligt, end på et 100 hz!
det er virkelig utroligt så lidt nogle sælgere ved, om den varer de prøver at prakke en på! siger ikke alle sælgere er sådan, der er selvfølgelig også en masse der har 100% styr på deres arbejde. | man skal jo ikke bare sige alle. Men Fona er nok det sidste sted jeg vil søge rådgivning. de får jo heller ikke en ordentlig uddanelse(omkring teknik) og hvis de heller ikke har det som hobby. Ja hvor skulle de så få en viden fra.
Redigeret af xcardman - 26-Maj-2009 kl. 16:20
|
 |
c_kjep
Bruger
|
Sendt: 26-Maj-2009 kl. 16:25 |
xcardman skrev:
c_kjep skrev:
det er virkelig utroligt så lidt nogle sælgere ved, om den varer de prøver at prakke en på! siger ikke alle sælgere er sådan, der er selvfølgelig også en masse der har 100% styr på deres arbejde.
|
man skal jo ikke bare sige alle. Men Fona er nok det sidste sted jeg vil søge rådgivning. de får jo heller ikke en ordentlig uddanelse(omkring teknik) og hvis de heller ikke har det som hobby. Ja hvor skulle de så få en viden fra. |
synes heller ikke jeg sagde at alle var sådan. 
|
 |
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
|
Sendt: 26-Maj-2009 kl. 16:25 |
c_kjep skrev:
|
Oooh my God. 
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
c_kjep
Bruger
|
Sendt: 26-Maj-2009 kl. 16:30 |
Ja jeg ved ikke særlig meget om det, men vidste i hvert fald at han var ude på meget dybt vand!
|
 |
xcardman
Guld medlem
|
Sendt: 26-Maj-2009 kl. 16:41 |
c_kjep skrev:
Ja jeg ved ikke særlig meget om det, men vidste i hvert fald at han var ude på meget dybt vand!  | Men mange falder i og siger gud så må det jo være 6 gange bedre end andre. men der findes både god og dårligere sælger, men det gælder jo alle brancher
|
 |
pmalm
Super bruger
Oprettet: 08-Oktober-2007
Sted: 3400, DK
Point: 433
|
Sendt: 26-Maj-2009 kl. 16:44 |
Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men hvordan sætter man den til at køre dot by dot??
LIGEMEGET, HAR KLARET DET, SORRY
Redigeret af pmalm - 26-Maj-2009 kl. 16:48
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS.
|
 |
c_kjep
Bruger
|
Sendt: 26-Maj-2009 kl. 16:59 |
ja der er nemlig rigtig mange der falder i, var jo også selv ved det, altså ikke fordi v10 er dårligt! men fordi jeg intet anede om fladskærme.
|
 |
xcardman
Guld medlem
|
Sendt: 26-Maj-2009 kl. 17:14 |
c_kjep skrev:
ja der er nemlig rigtig mange der falder i, var jo også selv ved det, altså ikke fordi v10 er dårligt! men fordi jeg intet anede om fladskærme. | en pio 590H har vist et subfield på 720. Nej en v10 er ikke nogen dårlig skærm, den kan bare ikke måle sig på nogen måde ved siden af 5090H. Der er jo også langt i mellem rigtig dårlige skærme efterhånden. pioneer er bare i en liga for sig selv.
|
 |
c_kjep
Bruger
|
Sendt: 26-Maj-2009 kl. 17:16 |
Godt så, nu tror jeg også jeg er ved at være overbevist om at de ekstra slanter er givet godt ud!
|
 |
xcardman
Guld medlem
|
Sendt: 26-Maj-2009 kl. 17:19 |
c_kjep skrev:
Godt så, nu tror jeg også jeg er ved at være overbevist om at de ekstra slanter er givet godt ud!  | det kan du tro de er. har jo selv set forskellen mellem en g10 og en 5090H. en v10 bliver en smule bedre, men det er jo samme panel. du slipper jo også for blæser støj. en 5090H blæser kun hvis det bliver rigtig rigtig varmt. De fleste har aldrig hørt dem.
|
 |
c_kjep
Bruger
|
Sendt: 26-Maj-2009 kl. 17:26 |
okay det lyder jo rigtig godt, jeg har set en g10, og synes den så rigtig god ud, så kan umuligt blive helt skuffet over mit kommende pio! mit kommer til at stå ved et stort vinduesparti, så det bliver nok hold rimelig køligt. 
ej det bliver sku spændende når det kommer ind af døren, men måske kører de først lørdag. har de også ringet til dig xcardman?
|
 |