recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pio 530 som CD afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPio 530 som CD afspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kjaer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Emne: Pio 530 som CD afspiller
    Sendt: 03-Juli-2005 kl. 12:25

Hej

Jeg vil gerne bruge min Pio 530 som CD afspiller, tilsluttet min Beomaster 8000. Kan/skal jeg bruge nogle af de medfølgende kabler, og hvor/hvordan skal de tilsluttes.

M.v.h

Niels

Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2005 kl. 12:47
Jeg går ud fra du kan bruge en af de alm. outputudgange som den må have via almindelige phonostik, ligesom om det var en cd. spiller. Jeg kan ikke se der skal være problemer i det. Det kommer jo an på B & O`ingangen. Held og lykke fra Allan Odense
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
Kjaer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2005 kl. 13:25

[QUOTE=wester]Jeg går ud fra du kan bruge en af de alm. outputudgange som den må have via almindelige phonostik, ligesom om det var en cd. spiller. Jeg kan ikke se der skal være problemer i det. Det kommer jo an på B & O`ingangen.

Hej

Har nu sat det sammen med det medfølgende kabel og det virker fint.

Var lidt bange for at brænde et eller andet af, det er min første DVD maskine, og jeg forstår ikke en dyt af manualen. Suk. Nå, TC holder nok snart et seminar for DVD dummies.

M.v.h

Niels

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu