|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Ikke for, at jeg ikke tror på Otto´s forklaring med HDMI standarden. Jeg kan så bare ikke forstå, at den åbenbart ikke optræder hyppigere - og så har jeg lidt problemer med den "langstrakte" tid og i den dur. Hvordan har afspilleren virket på det seneste - nye fejl? |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Nej der har ikke været noget siden igår. Men nu har jeg heller ikke set film siden, såe Men den anden dag smed den da også en skive ud under loadning, havde jeg helt glemt. Men umiddelbart efter loadede den helt normalt. |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Kampus: Ryger billedesignalet fra Pioneer afspilleren igennem noget eksternt skalerings-halløj, eller lignende, ingen det når frem til skærmen? For jeg har nemlig indsat en DVDO Edge scaler imellem mine tre afspillere (DVD, HD-DVD og Blu-ray) og plasma-skærmen, og oplever selv af og til kortvarige udfald i billede-forbindelsen fra samtlige signalkilder. Jeg føler mig dog ret sikker på, at udfaldet må være forårsaget af scaleren, og ikke af afspillerne. Og at det er noget, jeg nok bare må lære at leve med. Måske noget tilsvarende også gør sig gældende i dit tilfælde? Redigeret af musicus - 13-Oktober-2009 kl. 15:15 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Nej, det ryger directe ind i reciever og herfra i TVet. Så fejlmuligheden er begrænset til to Supra kabler. Fuck hvis det er dem det er galt med - 1000 kr lige ud af vinduet
![]() |
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
|
Der er vel reklamationsret på, hvis du kan påvise fejlen er i kablerne, og de kan se de er blevet godt behandlet. Desuden, hvis du skal have nye kabler, blev HAMA testet som værende utroligt slidstærkt, som noget af den artikel recordere postede. ![]() |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Okay, men kunne udfaldet så muligvis være forårsaget af receiveren? Jeg tænker stadig lidt på: Signalet går jo ikke direkte fra afspilleren til skærmen, men via et 'mellemled' (receiveren). Og jeg har endnu aldrig selv oplevet noget signal-udfald i løbet den tid, hvor mine egne afspillere har været tilsluttet skærmen direkte. Det har altid været, hvis en ekstern enhed - som en Scaler eller f.eks. en Switch-box - har indgået i opsætningen. Så, hvorfor ikke også en receiver? Det bliver vist nødvendigt at få Otto på banen igen. Redigeret af musicus - 13-Oktober-2009 kl. 15:57 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har du et link til den artikel? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja det skulle såmænd ikke undre hvis recieveren kunne lave ged i den |
||
![]() |
||
Valaquenta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Nu er det ikke fordi, at der er så forfærdelig stor kvalitetsmæssige forskel på de enkelte kabler i følge denne diskussion, med mindre der naturligvis er tale specielle forhol, der gør sig gældende: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=65773& KW=hdmi+hama Men den artikel, der efterlyses kan du finde her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49211& KW=testfakta&PN=1&TPN=4
Valaquenta Redigeret af Valaquenta - 13-Oktober-2009 kl. 18:58 |
||
![]() |
||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
|
Kampus. Jeg havde det samme problem med et hdmikabel som jeg også havde haft i ligeså lang tid. Skiftede det ud med et andet og det forsvandt igen. Det er fordi stikkene ude i enden giver sig og det skaber til sidst en løs forbindelse.
|
||
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
||
![]() |
||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
|
Der kom sne med ca hvert 5min interval i nogle få sekunder.
|
||
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen det er så første gang på 1½ år at jeg får sne. Så venter lige lidt med at købe nye kabler
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |