Hey recorder
Jeg har kikket på dette setup. dvs. receiver pio lx52 samt blu-ray lx-52 med tilhørende focal dome 5.1. højtalere. Har i denne sammenhæng derfor et par spørgsmål, som kunne være rart, at få lidt feedback på.
1. Er reciveren og focal højtalerne et godt match? Jeg har hverken hørt højtalerne eller receiveren. (kun læst anmeldelser af focal) Jeg tænkte bla på om receiveren, evt var for kraftig i forhold til disse mindre højtalere. På deres hjemmeside læste jeg, at de anbefalede en 70w-100w forstærker. Har det nogen betydning udover, at jeg skal passe lidt på volumenknappen.
2. Receiveren har ingen ethernet tilgang. Hvad skal dette egentlig bruges til udover, at hente evt. firmware opdateringer? jeg har fået at vide, at opdateringer til en receiver ikke så oftest sker? jeg kan dog godt se foredelene ved en 2.0 blu-ray afspiller men har lidt svært ved, at gemmenskue det i sammenhæng med en receiver.
3. Er "pqsl multi kanal" egentlig noget som er brugbart? Da lx 52 receiveren er en del dyrere en vsx 1019 od 919, ville det være super fedt, hvis i ville dele lidt ud af jeres erfaringer inden jeg evt køber noget.
Andre kommentare er også velkomne. evt alternative foreslag til receivere og højtalere bare disse er diskrete.
Mvh. Arnold