|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|
Det håber jeg da. Men på avforums påstår de godt nok at truehd og pcm lyder meget bedre end dts hd. Men det er måske af andre grunde.. Jeg ved bare at jeg er lidt træt af det, for man får følelsen af at man ikke har den gode afspiller, som man havde regnet med da man købte den. |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
|
Det kræver jo at de har samme film i alle tre formater og at forstærkeren er sat korrekt op til alle tre formater (Dolby spor skal ofte afspilles højere pgs. DialNorm). |
||
![]() |
||
JoJu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
|
Kan det ikke have noget at gøre med, at afspilleren ikke kan dekode DTS-HD MA og kun læse bitraten på det, den selv kan dekode.
Men da den stadig kan bitstreame DTS-HD MA, er selvfølgelig den 'rigtige' HD lyd man hører, hvis man har forstærker med intern dekodning. |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|
Det er lidt det vi håber på og at grunden til den lave bitrate er fordi at det er receiveren der dekode lyden. Og det hele går så iorden når firmware updaten kommer til januar. Men det er jo bare kosmetisk, hvis afspilleren bare viser forkert bitrate fordi det ikke er den der dekoder lyden. |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Hvis den sende ud med en for lav bitraten på omkring 1,5 i sted for 30, ville
da stadig stå DTS-HD MA på displayet, ikke ? Kunne det ikke tyde på at LX71 ikke er en 100% ny udviklet BD fra Pioneer side, men bare en software opdatret verson af LX70A, uden net til slutning. |
||
![]() |
||
Actionspeax ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
|
Eftersom LX71 har DTS-HD logoet på afspilleren må det vel være garanti for den understøtter formatet og ikke er noget der kommer i en update engang mht. bitstream
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er der en firmware update på 99mb på pioneers side!! ver. 1.08 Nogen der har hentet den?
|
||
7.2.4 atmosbio
||
![]() |
||
Actionspeax ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
|
henter nu
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Super. Giv endelig besked om den gør noget. Hvordan ligger man egentlig updaten ind? Man downloader og brænder den ned og afspiller den i maskinen. Går det så bare af sig selv? |
||
7.2.4 atmosbio
||
![]() |
||
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
|
Har hentet den, men iflg. tekstfilen på hjemmesiden, ændre den ikke noget ved lyden.
|
||
![]() |
||
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
|
syntes ikke jeg kan finde update,måske den kunne ordne, mine problemmer med fox film.
|
||
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
||
![]() |
||
![]() |
|
http://www.pioneer.eu/eur/content/support/support/upgrade/BD P.html
CHANGE HISTORY |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |