recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pio/ Pana køb hos KrishAV (ny palle)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPio/ Pana køb hos KrishAV (ny palle)

 Besvar Besvar Side  <1 24252627>
Forfatter
Besked
jan.h Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Aabenraa
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2008 kl. 18:23

 

Jeg kender godt KrishAv (John), det forløb her er ikke noget ham er happy for, men jeg kan ikke sige noget om det før på mandag, der vil jeg lige ringe til ham, normalt er han en ok mand at handle hos.

Jeg har selv været ansat i en internet butik, så det med priserne ændre sig hele tiden kender jeg godt, men Kr. 1.645,00 (10%) på så kort tid er ikke normalt.

Så vi lader lige John få lov til af udtale sig, det må være den rigtige måde at gøre det på.

Mvh

Jan

jan.h
Til top
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 213
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2008 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af jan.h jan.h skrev:


Jeg kender godt KrishAv (John), det forløb her er ikke noget ham er happy for, men jeg kan ikke sige noget om det før på mandag, der vil jeg lige ringe til ham, normalt er han en ok mand at handle hos.

Jeg har selv været ansat i en internet butik, så det med priserne ændre sig hele tiden kender jeg godt, men Kr. 1.645,00 (10%) på så kort tid er ikke normalt.



Spørg også gerne til prisen på 428XD - den er gået fra 1435 -> 1300 ligeledes lige omkring tidspunktet for afsendelsen af jydepallen...

Lidt ærgerligt - men trods alt rart at det snart ankommer.

Med prisnedsættelsen kunne jeg lige så godt have købt tv'et alene frem for at deltage i fælleskøbet - det havde været samme slutpris +/- 100kr - de 100 pund man sparer på fragt i fælleskøbet blev lige "spist" af prisnedsættelsen.

Dog vil jeg sige at John har været superhurtig til at besvare mine spørgsmål undervejs i forløbet - så servicemæssigt ligger han bestemt i  toppen af min liste af steder jeg gerne handler igen.

Nu går det jo sjældent således, men man kunne jo også have forestillet sig at der havde været prisstigning efter vi bestilte - og jeg er ret sikker på at jeg så ville være pænt bitter hvis det pludselig var en højere pris jeg skulle betale - så jeg må indrømme at for at være helt fair vil jeg ikke forvente at fordi priserne falder så skal jeg have det til den nye pris....
Dog vil det være lidt en gråzone hvis de først har sendt tv'et efter den nye pris trådte i kraft... så kunne man godt argumentere for at vi burde have tilbudt tv'et til den nye pris.

Men lad os nu se hvad han siger - jeg har i hvert fald et godt indtryk af John og handler gerne med ham igen.
Til top
morten_mj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-November-2007
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2008 kl. 21:15

Flemming har mailet med John:

Afsendt fra England i torsdags, ankommet til den danske fragtcentral her i weekenden. Leveres i starten af ugen


Personligt kan jeg ikke genkende den ros han får her på sitet. Håndteringen af denne palle, aftalen om hdmi-kablet, manglende besvarelse på mine mails, og nu prisnedsættelsen.

Er spændt på at høre om Jan's og John's kommende samtale. Tvivler dog på det giver afkast i form af nogen økonomisk refundering, og hvilket andet plaster på såret skulle han så kunne give!?
Som joensson skriver gør han kun mit indtryk af ham endnu værre hvis han har sænket prisen inden han har sendt pallen eller vidst der var en prisnedsættelse om hjørnet uden at informere os inden vi bestilte.
Desuden kunne jeg forestille mig at Pioneer dikterer en mindstepris, hvilken kan justeres fra dag til anden -og hvis det er dét som der er sket, er hans prisnedsættelse på sin vis vel reel nok.

Intet af ovenstående ændrer ikke på at jeg glæder mig som en lille gris til pallen lander.

Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 09:27

Har I så kontaktet KrishAV, og hvad siger han ?

mvh Christian
Til top
yderside Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 15:22

Hentede mit Panasonic igår hos Morten.

Vil herefter gerne sige tak til Anima for koordineringen og tak til Morten for modtagelsen af pallen, midlertidig opbevaring og hjælp til at få bakset det ind i bilen

Til top
morten_mj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-November-2007
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 21:57

Jeg har desværre fået afsat næsten alle skærme, undtagen Jan's som ryger afsted på fredag -det havde ellers pyntet på soveværelsesvæggen

Jeg vil også gerne sig tak til Anima for al korrespondancen folk og KrishAV imellem, selvom du ikke selv havde del i pallen.

Syntes ikke det har været nogen skræmmende proces, når først man lige får afklaret alle tvivlsspørgsmålene med garanti osv, og da pallen endelig kom afsted var levering hurtig og smertefrit.

Held og lykke med skærmen. -min virker, heldigvis

Til top
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 213
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 22:51
Ja også en stor tak til Anima for koordinering og ikke mindst til Morten for opbevaring og læssehjælp .

Min nabo var desværre ikke hjemme og jeg skulle tidligt op og på arbejde, så jeg måtte hive bæstet ud af bilen uden hjælp. Det lykkedes da - men der kom godt nok lidt eder og sved på panden undervejs.  Det er ikke helt nemt at løfte 30kg 20cm op og så ellers vandret ud af bildøren uden at ramme hverken skærmkant, tag eller dør.
Nu mangler jeg så bare at komme så tidligt hjem at jeg kan bore beslagene op på væggen ... trist at sige det men den står stadig i sin kasse i stuen - det skulle der dog meget gerne blive lavet om på i morgen :-)


Til top
Tjald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 22:57

Herfra skal også lyde en stor tak for hjælpen til Anima og især Morten!

Kan dog ikke undgå at være lidt skuffet over den efterfølgende prisnedsættelse hos KrishAV, de manglende HDMI-stik samt det manglende danske el-stik - plejer der ikke at følge et med?

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 23:20
Hej alle

Det var så lidt - håber i nyder jeres tv!

El-stik skulle meget gerne være danske - det plejer de at være!
Til top
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 213
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 23:47
Der er så vidt jeg har set heller intet kabel med til mit Pioneer 428XD, hverken dansk eller engelsk...  Troede egentlig bare det gemte sig i noget flamingo - har som tidligere skrevet ikke fået pakket skærmen helt ud endnu, men har da været "nede" ved manualerne og fjernbetjeningen og stødte ikke på noget der lignede en ledning - så jeg tror ikke der er en ledning med. 

Hvordan gik det, fik Jan fat på John og hvad sagde John til det?

En ting er det manglende HDMI og den efterfølgende prisnedsættelse på omkring 10%. HDMI kablet må bero på en misforståelse, prisnedsættelser sker - det er så bare ærgerligt at blive "fanget" hvor man har bestilt til den gamle dyre pris - og først få det leveret når produktet kan købes til den nye billigere pris.
Men ligefrem at sælge skærmen uden ledning begynder da at være en anelse skrabet?   (jeg har adskillige af dem liggende fra gamle stationære pc'ere, så jeg mangler det ikke, det er mere princippet i det)


Redigeret af joensson - 29-April-2008 kl. 23:50
Til top
gentlemanfinn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 31-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 23:54
Vil da også gerne lige sige tak til Troels og Morten. Lidt ærgerligt at
forsendelsen var forsinket og der ikke kom HDMI kabler med...

Jeg fik forøvrigt dansk el-stik med.
PSN: gentlemanfinn
Til top
morten_mj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-November-2007
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 10:46

Oprindeligt skrevet af joensson joensson skrev:

Der er så vidt jeg har set heller intet kabel med til mit Pioneer 428XD, hverken dansk eller engelsk...  Troede egentlig bare det gemte sig i noget flamingo

Nå, min ledning lå i flamingoet i bunden af kassen, men med Schuko stikprop på - elektrikeren her, klipper stikket af og monterer et dansk med jord istedet. Det ændrer ikke på skuffelsen over servicen fra KrishAV og glæden ved den nye skærm.

A pro pos jord og stikpropper kommer jeg lige fra et foredrag fra Wexø ang. transient beskyttelse. Egentligt underligt der ikke er mere fokus på overspændingsbeskyttelse i hifi-verdenen nu når man har alt det dyre udstyr til at stå hjemme i stuen. Bare en tanke...

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 24252627>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu