recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pio receiver [UPDATE]
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPio receiver [UPDATE]

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3730
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 10:19

UPDATE:

Har lige fået mail fra sparshop. De mener ud fra erfaring med dette problem at det er afspilleren den er galt med. Og det kan det jo også sagtens være.

Så den skal lige et smut til rep.

Tak for hurtig og god respons fra sparshop som altid levere god service!

Det tyder stærkt på at det altså ikke erreceiveren den er galt med og jeg er igen en glad pio mand Jeg vidste der ikke kunne være noget galt med den dejlige receiver

Redigeret af furious jt - 29-Juli-2009 kl. 10:20
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

UPDATE:

Har lige fået mail fra sparshop. De mener ud fra erfaring med dette problem at det er afspilleren den er galt med. Og det kan det jo også sagtens være.

Så den skal lige et smut til rep.

Tak for hurtig og god respons fra sparshop som altid levere god service!

Det tyder stærkt på at det altså ikke erreceiveren den er galt med og jeg er igen en glad pio mand Jeg vidste der ikke kunne være noget galt med den dejlige receiver

Super med Sparshop. Men 7-9-13, jeg har aldrig oplevet problemer med hverken afspiller eller receiver

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 10:24

Hehe nej, det er som altid mig der er uheldig, men så længe jeg har købt ved en god forhandler så er det ikke så galt. Så bliver der jo taget godt om problemet.

Jeg har det helt dårligt med at have rakket sådan ned på min receiver. Må hellere give den en god behandling når jeg kommer hjem, ku godt se den var lidt ked af det igår efter det skænderi vi havde.

Redigeret af furious jt - 29-Juli-2009 kl. 10:27
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
JørgenR Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juni-2007
Point: 369
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 10:27
Ingen producenter uanset mærke undgår problemer, og intet tyder på et generelt problem i dette tilfælde. Så der er vist ingen grund til at blive panikslagen, selv om det selvfølgelig er særdeles irriterende for dem der rammes af fejl.
/ Jørgen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 10:30

Hehe nej, det er som altid mig der er uheldig, men så længe jeg har købt ved en god forhandler så er det ikke så galt. Så bliver der jo taget godt om problemet.

Jeg har det helt dårligt med at have rakket sådan ned på min receiver. Må hellere give den en god behandling når jeg kommer hjem, ku godt se den var lidt ked af det igår efter det skænderi vi havde.

Ja du bliver nødt til at hygge lidt om den med lidt god musik

Redigeret af Hother - 29-Juli-2009 kl. 10:30
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
deepmagic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2008
Point: 483
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 11:18

Det lyder da stadig sært at det skulle være afspilleren og ikke receiveren den er gal med. Når den har samme fejl som min, men hva jeg er jo ikke elektronik tekniker... Men bare en IT N... ;)

Men kan da kun forstille mig at sparshop har bedre service ind Fona (der skal jo ikke meget til) frem over har jeg også besluttet at handle hos sparshop og ALDRIG mere fona!

Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106
Pioneer VSX-LX51
Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem
PS3 40gb
Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB)
Logitech Harmony 895
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af deepmagic deepmagic skrev:

Det lyder da stadig sært at det skulle være afspilleren og ikke receiveren den er gal med. Når den har samme fejl som min, men hva jeg er jo ikke elektronik tekniker... Men bare en IT N... ;)

Men kan da kun forstille mig at sparshop har bedre service ind Fona (der skal jo ikke meget til) frem over har jeg også besluttet at handle hos sparshop og ALDRIG mere fona!

Som jeg ser problemet med alt det gejl vi nu omgiver os med, så er det jo i bund og grund computere. Og når man ved lidt om computere (og det ved du formentlig), så skal der ikke meget til før at det går galt med en computer og alle dens filer af forskellige karakter.

I de gode gamle dage, så kunne man udskifte et tonehoved eller en "elastik", så var man med igen

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 11:31

Sparshop havde selv oplevet problemet som jeg beskrev det, og der viste det sig at det var motherborded i afspilleren den var gal med.

Men da du ikke har samme afspiller som jeg, så ser det godt nok lidt mystisk ud.. Men nu sender jeg afspilleren til rep. og så må vi se om det løser problemet.

man skulle næsten også tro at fona's værksted ikke kan finde fejlen i receiveren siden det har taget over 2 måneder. Det kan så også være de bare er rigtig langsomme. Men jeg håber du snart får besked fra dem

Redigeret af furious jt - 29-Juli-2009 kl. 11:33
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
deepmagic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2008
Point: 483
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Som jeg ser problemet med alt det gejl vi nu omgiver os med, så er det jo i bund og grund computere. Og når man ved lidt om computere (og det ved du formentlig), så skal der ikke meget til før at det går galt med en computer og alle dens filer af forskellige karakter.

I de gode gamle dage, så kunne man udskifte et tonehoved eller en "elastik", så var man med igen

Det har du self helt ret i :)

- - - -

Jeg er lige blevet ringet op af cheften for fona som siger at de regner med at have den færdig i dag :) Men lad os nu se!

De har ind til videre skiftet 5 dele i den bla. et display board.

Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106
Pioneer VSX-LX51
Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem
PS3 40gb
Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB)
Logitech Harmony 895
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 11:38
furious jt

Mens den er til rep, har du så ingen mulighed for en anden afspiller end lx71. Bare for at se om problemet var væk.

Redigeret af xcardman - 29-Juli-2009 kl. 11:39
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 11:41

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

furious jt

Mens den er til rep, har du så ingen mulighed for en anden afspiller end lx71. Bare for at se om problemet var væk.

Jo får en låne afspiller med hjem så kan jeg teste om problemet stadig dukker op

Deepmagic: Super! Så skete der endelig noget Håber det holder stik og at din receiver nu virker som den skal

Redigeret af furious jt - 29-Juli-2009 kl. 11:42
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 12:30

Super at de har fundet fejlen så hurtigt. Ja nu bliver du nok nødt til at være sød ved din reciever, for ellers kan det være at den også "skaber sig".

Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu