Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
kimols
Guld medlem
Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
|
Sendt: 31-Juli-2009 kl. 10:52 |
Ja det er ski Fanme surt,når det ikke spiller efter ens hoved....
|
Mvh KimOlsen LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
|
 |
furious jt
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3730
|
Sendt: 31-Juli-2009 kl. 18:20 |
Så har jeg været inde hos sparshop. Vi konstaterede hurtigt at det VAR afspilleren den er gal med. Så den ryger til rep. Jeg lånte en pio 320 med hjem og nu virker lyden ganske fint.
Så det var rigtig dejligt at få afklaret. Og tak til sparshop for en super service!
|
7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 31-Juli-2009 kl. 19:26 |
furious jt skrev:
Så har jeg været inde hos sparshop. Vi konstaterede hurtigt at det VAR afspilleren den er gal med. Så den ryger til rep. Jeg lånte en pio 320 med hjem og nu virker lyden ganske fint.
Så det var rigtig dejligt at få afklaret. Og tak til sparshop for en super service!
|
Dejligt at få det konstateret! Så slipper du også for at slæbe dig en pukkel til for at flytte "the Monster Reciever".
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 31-Juli-2009 kl. 20:08 |
furious jt skrev:
|
Jamen når det endelig skal være, så er det jo fornemt, at I fandt årsagen. Og skønt at du lånte en anden BD afspiller - herligt
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 31-Juli-2009 kl. 20:10 |
Kampus skrev:
furious jt skrev:
|
Dejligt at få det konstateret! Så slipper du også for at slæbe dig en pukkel til for at flytte "the Monster Reciever".
|
Ja, den tager man ikke lige under armen til en spadseretur
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
furious jt
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3730
|
Sendt: 31-Juli-2009 kl. 20:11 |
Hother skrev:
Kampus skrev:
furious jt skrev:
|
|
|
Jeg så dog den store SUSANO inde i butikken. DEN ER STOR. Jeg skulle godt nok lige holde styr på mit mundvand
|
7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 31-Juli-2009 kl. 20:14 |
furious jt skrev:
Hother skrev:
Kampus skrev:
furious jt skrev:
|
|
|
Jeg så dog den store SUSANO inde i butikken. DEN ER STOR. Jeg skulle godt nok lige holde styr på mit mundvand
|
Så så nu må du lige dy dig! Hvis der bliver problemer med den, så laver du så meget ravage at jeg kan høre dig helt til Sydjylland. 
|
 |