|
|
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | ||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9442 |
![]() |
|||
Det er vist korrekt, NEC laver kun LCD. Kan kun finde Samsung, Pioneer, Matsushita, CPT og Lg som plasma producenter. |
||||
![]() |
||||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|||
Plasmatvbuiyngguide har en "who makes what" hvor det fremgår at NEC fabrikerer plasma-glas. http://plasmatvbuyingguide.com/plasmatvreviews/whomakeswhat. html Men den er fra 2004, meget kan være sket siden da .... Tilf.: NEC sælger da baner af plasma ? http://www.plasmahouse.com/nec-hdtv-plasma-televisions-tvs-m onitors-displays/nec-plasma-tv.asp Redigeret af nextgeneration - 21-Marts-2007 kl. 12:15 |
||||
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
||||
![]() |
||||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|||
|
||||
mvh Christian
|
||||
![]() |
||||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|||
Der står at NEC plasmaproduktion er opkøbt af Pioneer - så hænger det hele måske sammen alligevel. |
||||
![]() |
||||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|||
På baggrund af denne udtalelse kan man så konkludere, at du enten ikke har læst Ottos blog eller bare ikke har forstået den:
Derfor er det vigtigt at skærmen understøtter 1080p24 (hvilket Panasonic IKKE gør). Redigeret af Sandal - 21-Marts-2007 kl. 12:33 |
||||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||||
![]() |
||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9442 |
![]() |
|||
Ja det tror jeg at de var der fra starten. Har dog svært ved at vurdere om det er blevet værrere.. |
||||
![]() |
||||
donbug ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
|||
muhaaaaaa Nøøøøøøøøj det er fedt. Tak for de inputs der er kommet |
||||
![]() |
||||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|||
Tillykke! Husk at tjekke for skygger, så du kan nå at returnere det inden de 14 dages returret. |
||||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||||
![]() |
||||
Torp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
|||
Tillykke med dit fede tv Jeg har haft mit siden Dec 06, og bliver bare gladere for hver gang jeg tænder det.
|
||||
Mvh Torp
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |