|
|
Besvar ![]() |
Side <1 11121314> |
Forfatter | |||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
||
Kunne ikke være mere enig. Størrelsen på forskellen mellem Pana og Pio skal jeg ikke udtale mig om men finder det da interessant, at ikke alle finder den enorm og at nogle rent faktisk tør stå ved det.
Går ud fra du tænker på Firebird her |
|||
![]() |
|||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
||
Jeg forstår altså ikke helt denne nærtagenhed - som jeg ser det er det efterfulgt af en Der eneste trådstarter i bund og grund skrev var jo, at han hans forventninger til oplevelsen af overgangen fra Pana til Pio nok var lidt for høje. |
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
||
Jeg har altid ville haft en Oppo. Det tror jeg faktisk også du kan finde i en eller anden tråd under Blu Ray herinde. Men nu var Hother jo heller ikke den første som fik anskaffet sig en Oppo herinde ![]() At folk så kommer med forskellige konspirationer, må stå på deres egen regning |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
||
Kan ikke forstå at folk skriver det omkring Onkyo og Pioneer etc.
Pioneer er reference og derfor vil folk gerne have det - punktum. Om der er stor eller lille forskel har vel noget at gøre med øjnene som ser. Onkyo var den første på banen med HD lyd i en prisklasse som folk kan betale. Derfor blev Onkyo hypet så meget herinde. Jeg ejer selv en Onkyo 605 som jeg er glad for, jeg vil dog hellere have én eller anden Pioneer receiver, da konen kun kan betjene én fjernbetjening og vi har et pio tv. Så grunden til at jeg skifter er ikke hype. Oppo har lavet en reference DVD afspiller i flere år og nu laver de en reference Bluray afspilller. Der har været skrevet om deres Bluray afspiller i næsten et helt år herinde, så det er vel naturligt at folk gerne vil have den når den bliver tilgængelig. Hvorfor købe en Bluray/DVD afspiller fra Denon til 16.000 kr når man kan få én der kan matche det samme i digitalt for under 5.000. Den kan desuden billigt og nemt laves regionsfri uden at åbne den. |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Der nu ikke grund til at fremsætte konspirationsteorier om ditten og datten omkring mig, og mine indkøb. Jeg har en stor interesse for AV-udstyr, og specielt udviklingen her. Og prøv lige at tænke lidt over, hvor mange færre anmeldelser/brugeranmeldelser ville der være her på siden, hvis ikke jeg skiftede udstyr i tide og utide. Denne udskiftning får helt klart snart en ende, for jeg kører også træt i både AV, udskiftninger og anmeldelser. Men generelt vil jeg sige, at der inden for de større og anerkendte mærker ikke findes noget bras. Det er detaljer der ofte adskiller det ene produkt fra det andet. Det der så får diskusionen op at køre er jo nørderne der konsekvent bider sig fast i en lille forskel - som måske de færreste kan se/høre. Det er min oplevelse i det jeg har beskæftiget mig med. |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
||
Hother:
SHHHH.... skal vi ikke aftale at sprede et rygte om AGK er det nye hotte inden for hifi? ![]() |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Det kan vi da godt - hvis det ikke var fordi, at jeg ikke aner hvad AGK er for en størrelse |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
http://www.agknordic.com/new/index.php?side_id=1 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() |
||
Ta jer dog for helvede sammen
![]() |
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
Clausewitz! Jeg har set begge tv i normale omgivelser. Det tvivler jeg stærkt på at du har. Jeg er faktisk meget sikker på, at du kun har set de to tv i butikker, eller du har et PX80, og kun har set LX5090 i en butik. Desuden er jeg ikke enig med xcardman i, at man ikke kan bedømme tv man ikke selv har. Man bedømmer vel et tv, før man køber dét? Der er jo folk som køber et Pioneer fordi de er begejstret for billedkvaliteten. Men, xcardman har sikkert ret i, at der er folk herinde, der har "ond i røven" som han kalder det. Det ville være mærkeligt andet. Vi lever trods alt i jantelovens hjemland. Redigeret af Firebird - 11-August-2009 kl. 15:36 |
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() |
||
Egentligt en lidt mærkelig tråd, mmen kan nu godt forstå at man kan blive skuffet selvom man køber et pionner tv. Jeg blev selv ret skuffet da jeg købte mit første (427), troede det var toppen på alle områder, hvilke det bestemt ikke er. Der er dog sket en del, især med den nye model hvor en del uheldige ting er rettet. Sammenlignet med et px80, så er pioneer da væsentligt bedre på alle områder. Ved godt folk herinde kun kikker på billedekvalitet, hvilke er lidt synd at lade sig begrænse af et enkelt område. Personligt vil jeg vurdere de nye pionner således. Billede Analog: Høj P.s. Min bedømmelse er på et 500aw, kende ikke 5090 i detaljer. |
|||
![]() |
|||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
||
Jeg tror en del af forvirringen skyldes, at ingen ved, hvor stor en stor
forskel er. Set i forhold til den samlede population af fladskærme, man kan støde på, befinder både en Pioneer og en PX80 sig nok inden for de bedste 10%, men det spring kan sagtens være kæmpestort og pengene værd, hvis først man befinder sig der og i øvrigt ser meget TV. Min nye sacd-afspiller synes jeg er en kæmpe forbedring, fordi den forbedring, den giver, er vigtig for mig, mens at mange andre vil opfatte det som et ret lille spring, fordi niveauet i forvejen var højt i forhold til så meget andet). - skrevet af en PX80-ejer, som godt kunne tænke sig en Pioneer. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 11121314> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |