|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KingdoM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 133 |
![]() Sendt: 14-September-2009 kl. 22:56 |
Hej igen.. Kan det virkelige være rigtig at man ikke kan skrue op og ned for lyden på pio fjernbetjeningen? Hvis man har tv'et tilsluttet dvd/sorrund sound. Så skal man bruge sorround remoten? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Ja og det gælder også andre tv. ellers køb en multifjernbetjening.
har dog både to højtaler tilsluttet direkte mit pioneer og et anlæg. så det bliver kun tændt til blu-ray og dvd. |
|
![]() |
|
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
Det er ikke 100% rigtigt. I mit Setup med et Pana G10 og Denon AVR-3808 kan jeg styre lydstyrken på recieveren med TV fjernbetjeningen. Hvis jeg i V.link menuen har valgt at lyden skal spilles af recieveren styrer fjernsynet recieverens lydstyrke (gennem HDMI går jeg ud fra) |
|
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
|
![]() |
|
KingdoM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 133 |
![]() |
Okay det er da meget smart.. men det er vist ikke tilfældet for pio'en :(
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Nej men en g10 er ikke en pio
![]() hvis man har en pio forstærker, mener jeg godt det kan lade sig gøre. Med kuro link og den er tilsluttet via hdmi er dog ikke helt inde i det, bruger selv en multifjernbetjening Redigeret af xcardman - 15-September-2009 kl. 15:26 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9442 |
![]() |
|
|
![]() |
|
CyberHouse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() |
Jeg kan oplyse at jeg fint kan styre vol på min denon 2310 samt samsung bdp-1500, med fjernbet. til min 5090h.
|
|
Pioneer LX5090H | Pioneer SC-LX72 | B&W - Cm 7, Front | B&W - CMC2 - Center | B&W - CCM65, Surround | B&W - ASW CM10 - Sub | Samsung BDP-1500
|
|
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
Jeg kan også fint styre volumen på min VSX-919 med min pio5090H fjernbetjening.
|
|
![]() |
|
![]() |
hmm.. Går i ind og aktivere noget ?? eller kørte det bare
|
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Jeg kan også fint betjene mine Onkyo 805 surround receiver med min pio 5090 fjernbetjening, så det kan bestemt også lade sig gøre for dig
![]() I din receiver skal du aktivere Control, dernæst TV-control og Power-control. På min Onkyo er det under Hardware Setup, HDMI. På dit pio tv kan du efterfølgende aktivere denne funktion under HDMI Control, hvor du skal vælge "Switch to PDP Sound." Håber dette kan hjælpe dig på vej ![]() Redigeret af A_Nielsen - 18-September-2009 kl. 17:33 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Fin beskrivelse ellers. Men har lige været inde og kigge i setup, og tror ikke der er sådan noget fint noget på min billige Lg sorruound http://www.elgiganten.dk/product/radio-tv/hjemmebiograf/HT30 3SU/lg-hjemmebiograf |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |