snakie skrev:
1.kan man være helt 100% på og få sin vare efter betaling er overført? 2. Kan man tegne 5års forsikring? 3. Vil reparationen forefgå smerte frit? Evt, vil firmaet selv hente tv'et evt give en låner tv. Eks. expert har den ordning ved 5 års forsikringer. 4. Og man ser jo heller ikke varen før køb, og retur retten ryger hvis pakken er brudt.
Så kan man overhovedet komme smerte frit igennem køb via nettet? |
Velkommen til det 21. århundrede - det er ikke så farligt som du tror 
1. Firmaet må først trække pengene idet de sender varen. Ellers kan du altid gå ned i din bank og få dem til at overføre pengene tilbage til dig.
2. Ja, i hvert fald hos Tapeconnection.
3. Butikken står for afhentning af TV'et. Det er bare ikke alle butikker der er klar over det (nogle benægter det)
4. Uanset om du har brudt emballagen eller ej har du altid 14 dages returret.
Så sæt i gang! Der er ikke noget at være nervøs for!