Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
nextgeneration
Pause fra forummet
Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
|
Sendt: 18-Februar-2007 kl. 22:05 |
MikeOne skrev:
Og forresten på det første Plasma jeg havde i nogle uger (Panasonic) der havde jeg også "problemet" - Så også en på listen der - Next Generation  |
Men på et TV til 6.000 mere skulle det vel være tip top med en forsinkelses-anordning man kan justere på ?
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
 |
khansen
Guld medlem
Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Point: 637
|
Sendt: 18-Februar-2007 kl. 22:47 |
findes lydproblemet hvis man slår lyden fra i tv'et og kun ser billedet samt køre selve lyden over sigt surround-anlæget???
|
 |
Listefugl
Ny bruger
Oprettet: 23-Januar-2007
Point: 13
|
Sendt: 19-Februar-2007 kl. 01:35 |
Jarly: nej lyden fra surround passer fint med billedet hvis jeg slår lyden fra på TV, skruer jeg samtidig op for TV lyder det lidt som ekko...
Naiere: Pt. har jeg indstillet afspilleren til 1080, men om jeg sætter den til 720 eller andet, det kan jeg ikke se den store forskel på.
|
 |
MikeOne
Guld medlem
Oprettet: 09-November-2005
Point: 565
|
Sendt: 19-Februar-2007 kl. 16:00 |
nextgeneration skrev:
MikeOne skrev:
Og forresten på det første Plasma jeg havde i nogle uger (Panasonic) der havde jeg også "problemet" - Så også en på listen der - Next Generation 
|
Men på et TV til 6.000 mere skulle det vel være tip top med en forsinkelses-anordning man kan justere på ?
|
Så med andre ord - Panasonic modellen er billigere, så derfor retfærdiggør det at den godt må have forsinkelsen. Does not make sense....
Og en anden ting - så har jeg oplevet det højst 3-4 gange i de 4 måneder jeg har haft dette TV. Alle gange var det på TV2 digitalt. Så det fortæller måske mere om signalet end om TV'et.
|
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
 |
nextgeneration
Pause fra forummet
Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
|
Sendt: 19-Februar-2007 kl. 18:19 |
MikeOne skrev:
nextgeneration skrev:
MikeOne skrev:
Og forresten på det første Plasma jeg havde i nogle uger (Panasonic) der havde jeg også "problemet" - Så også en på listen der - Next Generation 
|
|
Så med andre ord - Panasonic modellen er billigere, så derfor retfærdiggør det at den godt må have forsinkelsen. Does not make sense....
|
 sådden hænger verden nu ikke sammen. Men igen - hvad er det så man får for de 6.000 extra ( udover sort pianolak ) that dosnt make sense ???
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
 |
JH4200
Bruger
Oprettet: 17-Februar-2007
Point: 84
|
Sendt: 19-Februar-2007 kl. 19:47 |
Hej Boyz,
Så fik jeg pio 427xa hjem og efter blot 10 min tv tid, vil jeg umiddeltbart sige at den har et bedre billed end min forrige tv - pana pv600...(nu starter jeg sikkert den klassiske krig igen).  
Der er fede finesser på pio427 som pana pv600 ikke havde - en væsentlig er også display mv...som jeg mener er ret forældet på pana pv600.
Skal lige prøve at slå en ektern subwofer til plasmaen, for lyden trækker desværre ned på pio'en, i forhold til pv600...her et lille billed.
Redigeret af JH4200 - 19-Februar-2007 kl. 19:47
|
 |
-C5-
Guld medlem
Oprettet: 01-Januar-2007
Point: 1019
|
Sendt: 19-Februar-2007 kl. 22:30 |
Lennon skrev:
Jeg har selv Pana600,som kører m HDMI fra en af Panasonics topmodel recordere . Og jo, - HDMI giver et bedre billede - fordi man ved det skal - men,jeg kan sgu nu ikke se den helt store forskel sammenlignet m SCART .
|
Jeg købte også en DVD med HDMI udgang for at få optimalt billed og lyd. Og jeg må sige at forskellen til min 'Gamle' DVD (4 år) som er tilsluttet med rgb scart var meget lille. Så jeg leverede DVD'en tilbage.
Lennon skrev:
Jeg har også voldsom lydforsinkelse - hvis jeg sammenligner lyden via surroundanlæg - med lyden i TV´ets højtalere - og her snakker vi Selector ind i recorder og via HDMI til TV . Men vel egentlig ligegyldigt, da man ikke bruger begge lydkilder på en gang ?
|
Jeg er ikke enig. For man kan se at mund bevægelserne ikke passer til lyden. Det synes jeg er møg irriterende.
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005 Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON
|
 |
khansen
Guld medlem
Oprettet: 11-September-2006
Point: 637
|
Sendt: 19-Februar-2007 kl. 22:37 |
jeg må sku lige se en film og se om min lyd også går i lort - jeg har jo fået mit anlæg sat op af otte fra TC så jeg tror ikke det er et problem men man skal jo aldrig sige aldrig....
Hvis der er forsinkelse på lyden via anlæget er det jo ubrugelig og det er et væsentlig fejl da man så slet ikke kan bruge surround!!!!! DET DUR BARE IKKE!!! 
|
 |