Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
dynelarsen
Ny bruger
Oprettet: 04-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
|
Emne: pioneer 427XD v.s sharp 46XD1 Sendt: 06-Februar-2007 kl. 09:27 |
Hej er ny i forum
Er der nogen der har set pioneers 427 kontra sharps 46XD1 er meget i tvivl da det er 2 gode tilbud, er nok mest til sharp, da jeg er lidt bange for det i kalder burn ind, men hvad siger i.det skal siges at jeg har stofa og har mulighed for digitalt på de danske kanaler,hvis jeg har forstået det ret.håber der er nogen der kan hjælpe mig, så jeg kan blive lidt mere sikker i mit valg.
lars
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
|
Sendt: 06-Februar-2007 kl. 09:30 |
Hej!
Til alm tv kigning.....klart Pioneer(eller et andet godt plasma)
Sharp er en af de bedste lcd,og har derved sine fordele-bare ikke til tv
lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
dynelarsen
Ny bruger
|
Sendt: 06-Februar-2007 kl. 09:39 |
dynelarsen skrev:
Hej er ny i forum
Er der nogen der har set pioneers 427 kontra sharps 46XD1 er meget i tvivl da det er 2 gode tilbud, er nok mest til sharp, da jeg er lidt bange for det i kalder burn ind, men hvad siger i.det skal siges at jeg har stofa og har mulighed for digitalt på de danske kanaler,hvis jeg har forstået det ret.håber der er nogen der kan hjælpe mig, så jeg kan blive lidt mere sikker i mit valg.
lars |
|
 |
dynelarsen
Ny bruger
|
Sendt: 06-Februar-2007 kl. 09:45 |
ups ny i forum
Hej lrev tak for dit hurtige svar, mener du pioneer er godt nok rustet til fremtidens digital og HD. og lige en sidste ting, hvad nu hvis min søn kunne finde på at tilslutte sin PS2.
lars
|
 |
khansen
Guld medlem
Oprettet: 11-September-2006
Point: 637
|
Sendt: 06-Februar-2007 kl. 09:56 |
hejsa
jeg har stofa og køre det digitale spejl samt HD-pakken og mit pio 427 virker perfekt! Er meget glad for det - du skal bare være obs på at en plasma skærm skal have en indkøringstid lige i starten men det står der også en masse om her på siden.
Mht. PS2 så er jeg dig svar skyldig....
God fornøjelse til dig....
|
 |
dynelarsen
Ny bruger
|
Sendt: 06-Februar-2007 kl. 10:03 |
Hej
spørgsmål til Jarly. køre du med digital eller analog tuner.
lars
|
 |
dynelarsen
Ny bruger
|
Sendt: 06-Februar-2007 kl. 10:12 |
jeg prøver lige igen lære det vel på et tidspunkt.
skal man man købe med digital eller analog tuner når man køre stofa,jeg tænker med hensyn til fremtiden.
|
 |
khansen
Guld medlem
|
Sendt: 06-Februar-2007 kl. 10:14 |
du kan ikke bruge den digitale tuner når du køre stofa men derfor kan du stadig godt køre det digitale spejl som stofa har - det kræver blot en dekoder men den kan du ikke komme udenom på nogen måde hvis du har stofa (men box'en er faktisk ret god hvis du spørger mig...)
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
|
Sendt: 06-Februar-2007 kl. 10:16 |
dynelarsen skrev:
ups ny i forum
Hej lrev tak for dit hurtige svar, mener du pioneer er godt nok rustet til fremtidens digital og HD. og lige en sidste ting, hvad nu hvis min søn kunne finde på at tilslutte sin PS2.
lars
|
Hej!
Ingen problemer-men husk at køre den til,og......pas på med KONTRASTEN
-den må du ikke overdrive,men for mig at se giver det helt sig selv:En "middelværdi "på kontrasten giver efter min mening alligevel det mest naturlige og bedste billede
lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
khansen
Guld medlem
|
Sendt: 06-Februar-2007 kl. 10:17 |
du skal kun købe med digital tuner HVIS du overvejer en dag at komme til at bo et sted hvor de ikke har TDC eller stofa, dvs. hvor du skal trække dit signal ned via parabol.
Vi valgte at vi nok først ville evt. stå i den situation om min. 7-9 år og til den tid skal vi jo nok have et nyt *s* 
|
 |
dynelarsen
Ny bruger
|
Sendt: 06-Februar-2007 kl. 10:21 |
hej
jeg fik nok spurt forkert jeg er godt med på at jeg ikke skal bruge den degitale tuner nu men i 2009 er det vel slut med analog hvad så.det var bare for at være på forkant. ellers kan man jo lige så godt spare de penge og købe det med analog.
|
 |
khansen
Guld medlem
|
Sendt: 06-Februar-2007 kl. 10:24 |
den digitale tuner som er i tv'en vil som udgangspunkt aldrig kunne bruges hvis du køre kabeltv....så du har ikke umiddelbart noget at bruge den til.
|
 |