Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
len61
Guld medlem
Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Status: Offline
Point: 1499
|
Sendt: 11-Juli-2009 kl. 21:15 |
Kampus skrev:
len61 skrev:
Jeg sågu også meget gla for mit 4280xa ,jeg har 3 mindre ank'er ,de 2 er gennerelle for pio tv. Channel og volume er modsat de fleste tv(eller også er det de andre der kører i den forkerte side), og 2 tastetryk for at komme ud af txt tv,de fleste andre er det 1 tryk for at komme ud , de 2 ting nævnes hvis man har flere tv ,(Ang,txt.tv ville man jo aldrig komme ud på et andet tv med 2 tryk) og middel analog tuner (har bolignet så bruger kun analog tuner) derudover er det oplevelse at se tv på, især når det har kørt en 100 timer, så sker der noget!! glæder mig iøvrigt til at få købt pioneer bdp-120 |
Den der med omvendt placering af Channel og Vol, den falder jeg tit i. Skal lige skrue op så det kan høres, og så zapper man væk istedet
Det andet med TTV er jo fordi splitskærms funktionen er i samme knap, men det er rigtigst at bruge "Exit", også i alle andre menuer
|
Ja det er nemmest med exit !
Men der er bare ikke en exit knap 4280xa's fjernbetjenig den der kommer nærmest er en return knap!!
Redigeret af len61 - 11-Juli-2009 kl. 21:16
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 11-Juli-2009 kl. 21:25 |
len61 skrev:
Kampus skrev:
len61 skrev:
Jeg sågu også meget gla for mit 4280xa ,jeg har 3 mindre ank'er ,de 2 er gennerelle for pio tv. Channel og volume er modsat de fleste tv(eller også er det de andre der kører i den forkerte side), og 2 tastetryk for at komme ud af txt tv,de fleste andre er det 1 tryk for at komme ud , de 2 ting nævnes hvis man har flere tv ,(Ang,txt.tv ville man jo aldrig komme ud på et andet tv med 2 tryk) og middel analog tuner (har bolignet så bruger kun analog tuner) derudover er det oplevelse at se tv på, især når det har kørt en 100 timer, så sker der noget!! glæder mig iøvrigt til at få købt pioneer bdp-120 |
Den der med omvendt placering af Channel og Vol, den falder jeg tit i. Skal lige skrue op så det kan høres, og så zapper man væk istedet
Det andet med TTV er jo fordi splitskærms funktionen er i samme knap, men det er rigtigst at bruge "Exit", også i alle andre menuer
| Ja det er nemmest med exit !
Men der er bare ikke en exit knap 4280xa's fjernbetjenig den der kommer nærmest er en return knap!!
|
Er jo osse det samme. Det hedder den også på Pio's nyeste remotes
|
 |
len61
Guld medlem
Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
|
Sendt: 11-Juli-2009 kl. 22:44 |
Kampus skrev:
len61 skrev:
Kampus skrev:
len61 skrev:
|
Er jo osse det samme. Det hedder den også på Pio's nyeste remotes |
Endnu engang, der er ikke en exit !! og det er ikke det samme som return !! (Vi snakker om 4280xa) 
|
 |
Cyberguyen
Guld medlem
Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
|
Sendt: 12-Juli-2009 kl. 10:46 |
len61 skrev:
Kampus skrev:
len61 skrev:
Kampus skrev:
len61 skrev:
|
Er jo osse det samme. Det hedder den også på Pio's nyeste remotes | Endnu engang, der er ikke en exit !! og det er ikke det samme som return !! (Vi snakker om 4280xa)  |
Det er mig som sikkert er dum, jeg gik bare ud fra at fjernbetjengen var meget ens på den Pio 428 som jeg havde, men de har åbenbart sparet exit knappen væk på billigmodellerne
|
 |
alpha10
Bruger
Oprettet: 29-Juli-2008
Point: 200
|
Sendt: 12-Juli-2009 kl. 22:22 |
Stadig super glad, like et spørgsmål, manualen bruger meget tid på at beskrive burn-in og at man skal påpasselig med ikke vise det samme billed i længere tid, fint nok, men det der overrasker mig er at manualen også nævner de sorte bjælker over og under billedet ved letterbox formatet som et problem, kan det virkelig være rigtigt ?
|
 |
bantam
Guld medlem
Oprettet: 30-August-2006
Point: 1371
|
Sendt: 12-Juli-2009 kl. 23:15 |
Jeg (og andre) har tidligere skrevet lidt om burn-in (herunder de sorte bjælker) - måske kan du få lidt ud af det:
(Lør 17. jan 2009, 11:52): http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=9482
og
(Søn 19. apr 2009, 14:43): http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=9959& highlight
|
 |
Bridge
Super bruger
Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 430
|
Sendt: 13-Juli-2009 kl. 15:32 |
alpha10 skrev:
Stadig super glad, like et spørgsmål, manualen bruger meget tid på at beskrive burn-in og at man skal påpasselig med ikke vise det samme billed i længere tid, fint nok, men det der overrasker mig er at manualen også nævner de sorte bjælker over og under billedet ved letterbox formatet som et problem, kan det virkelig være rigtigt ? |
Tror bare de er nødt til at skrive det i manualen af juridiske grunde. Dvs skulle det mod forventning ske, at "burn in" opstår, så har Pioneer afskrevet sig fra ethvert ansvar. På min pio er der overhovedet ikke nogle problemer. Ikke engang retention (en mild burn in som forsvinder med det samme) har jeg oplevet. På min tidligere pana px 70 var der konstant problemer med det.
|
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
 |
alpha10
Bruger
Oprettet: 29-Juli-2008
Point: 200
|
Sendt: 14-Juli-2009 kl. 15:50 |
Ja, det tog mig også næsten 1 år at vælge, men det er det eneste rigtige for mig, ingen tvivl om det.
xcardman skrev:
Det er jo det vi hele tiden har sagt
tillykke med den, den bliver du super glad for. |
|
 |